ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر همراه جدید ZAGG، آیفون و اپل واچ را همزمان با هم شارژ می کند

مهم نیست که دستگاه های هوشمند امروزی ما چقدر پیشرفته و پر کاربرد هستند، به محض اینکه باتری شان از مرز خطر عبور کند، دیگر تمام این امکانات از کف می روند. با این حال، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۵۰

مهم نیست که دستگاه های هوشمند امروزی ما چقدر پیشرفته و پر کاربرد هستند، به محض اینکه باتری شان از مرز خطر عبور کند، دیگر تمام این امکانات از کف می روند. با این حال، پاوربانک ها پدید آمده اند که نقش شارژری همراه را برای ما ایفا می کنند.

شرکت توسعه دهنده محصولات جانبی ZAGG اخیرا از محصولی متفاوت برای دارندگان محصولات اپل پرده برداشته که شارژ محصولات شرکت را آسان تر می سازد. با استفاده از Mobile Charging Station، می توان به صورت همزمان، اپل واچ و یک آیفون/آیپد/آیپاد را شارژ کرد.

این دستگاه که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد، یک باتری ۵ هزار میلی آمپری درون خود دارد و همانند یک پاور بانک عمل می کند. جالب این است که دستگاه مذکور یک کابل لایتنینگ هم دارد و این کابل به راحتی درون بدنه اش جای می گیرد تا در مواقع لزوم برای شارژ آیفون، آن را بیرون کشید.

با این حال، برای شارژ ساعت خود باید از داک شارژ ارائه شده همراه با آن استفاده کنید. بدین صورت که این داک را روی بدنه باتری قرار می دهید و ساعت نیز روی آن می نشیند تا به راحتی، پروسه شارژ شدن طی شود. برای شارژ این دستگاه هم باید از یک کابل میکرو یو اس بی استفاده کنید.

Mobile Charging Station از ZAGG اواخر امسال و با قیمت ۷۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی