ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید سرویس LastPass از امکان بازیابی گذرواژه کاربر توسط افراد دیگر برخوردار است

فناوری روز به روز بخش های بیشتری از زندگی کاربران را در بر می گیرد و این موضوع، گذرواژه ها را به یکی از مهم ترین دارایی های هر فرد تبدیل کرده است. بر همین اساس  ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۵۱

فناوری روز به روز بخش های بیشتری از زندگی کاربران را در بر می گیرد و این موضوع، گذرواژه ها را به یکی از مهم ترین دارایی های هر فرد تبدیل کرده است. بر همین اساس  سرویس های زیادی برای مدیریت و محافظت از گذرواژه شکل گرفته اند که البته تقریبا هیچ کدام از آنها به جز LassPass، راه حلی برای پس از فوت کاربران خود ارائه نمی کنند.

این شرکت که یکی از محبوب ترین سرویس های مدیریت پسورد را عرضه می کند، امروز با رونمایی از چهارمین نسخه خدمات LassPass، قابلیت «Emergency Access» یا «دسترسی اورژانسی» را معرفی کرد که عملکرد آن به trusted friend در حساب های کاربری گوگل شباهت دارد.

روش بازیابی رمز عبور نیز به این شکل است که کاربر ایمیل افراد مورد نظر خود را برای سیستم تعریف کرده و LassPass در صورت دریافت درخواست دسترسی به گذرواژه ها از این ایمیل ها، موضوع را به اطلاع صاحب حساب کاربری خواهد رساند.

در صورتی که کاربر در بازه زمانی که خود مشخص کرده به این پیام پاسخی ندهد، سیستم اجازه دسترسی را برای فردی که ایمیل درخواست را ارسال کرده صادر خواهد کرد. البته لازم است بدانید که این قابلیت به شکل کاملاً انتخابی ارائه شده و اجباری برای استفاده از آن برای کاربران وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی