ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری اینتل و New Balance برای ساخت ساعت هوشمند

مدیر عامل کمپانی اینتل، برایان کرانیچ امروز در سخنرانی خود در نمایشگاه CES اعلام نمود که آنها قراردادی با شرکت New Balance بسته اند تا به موجب آن دو شرکت با همکاری یکدیگر ساعت های ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۸

مدیر عامل کمپانی اینتل، برایان کرانیچ امروز در سخنرانی خود در نمایشگاه CES اعلام نمود که آنها قراردادی با شرکت New Balance بسته اند تا به موجب آن دو شرکت با همکاری یکدیگر ساعت های هوشمند ورزشی بسازند.

در همین راستا مدیر عامل شرکت نیو بالانس، راب دیمارتینی، نیز اظهار داشت این ساعت ها توسط دونده ها برای دونده ها طراحی گشته و در فصل تعطیلات برای فروش عرضه خواهند گشت.

«استیو هولمز»، مدیر گروه دیوایس های جدید موسسه یاد شده در رابطه با این همکاری بیان داشته که قرار است تکنولوژی اینتل در داخل محصولات استفاده گردد و نیو بالانس نیز طراحی ظاهری آنها را به عهده داشته باشد. شرکت ورزشی مورد بحث همچنین دانش و تجربه خود در رابطه با چگونگی تولید دیوایس های دنبال کننده فعالیت های کاربر را در اختیار شرکت ساکن سانتا کلارا خواهد گذاشت.

تولید اسمارت واچ نخستین قدم برای آغاز همکاری دو کمپانی یاد شده محسوب می گردد و پس از آن در نظر دارند محصولات متنوع «ورزشی دیجیتالی» بسازند و هدف از این کار نیز توسعه ابزارهای پوشیدنی و تکنولوژی های تحلیل کننده در محصولات ورزشی بیان گشته.

بعلاوه، باید بگوئیم کرانیچ در حالی که یکی از کفش های ورزشی نیو بالانس که کفی آن با فناوری چاپ سه بعدی پرینت شده بود، به پا داشت روی صحنه ظاهر شد. این کتانی ها کاملا قالب پای مدیر شرکت ساکن سانتا کلارا بودند و گفته می شود که از روی عکس های گرفته شده توسط دوربین RealSense اینتل ساخته شده اند تا کاملا منطبق بر استایل راه رفتن او باشد. بد نیست یادآوری نمائیم که دوربین یاد شده سنسورهای تشخیص ژست های حرکتی در خود دارد.

در پاسخ به این سوال که آیا دو شرکت مورد بحث ساخت چنین کفش هایی را نیز در دستور کار خود دارند یا خیر، مدیران اظهار امیدواری نموده اند که احتمال دارد در آینده نزدیک چنین امری محقق گرددد اما هنوز به طور جدی به آن فکر نکرده اند.

در آخر نیز باید بگوئیم نیو بالانس شرکتی آمریکائی است که در حوزه تولید پوشاک و کفش های ورزشی فعالیت می نماید و در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های کفش ورزشی در دنیا به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی