ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورود Misfit به دنیای هدفون های هوشمند و وایرلس با Specter

شرکت Misfit، که بیشتر از هر چیز با پایشگر سلامتی خود به نام Shine شناخته می شود، در نمایشگاه CES سال گذشته همه را با لامپ هوشمند خود غافلگیر کرد. این شرکت امسال نیز با ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۲

شرکت Misfit، که بیشتر از هر چیز با پایشگر سلامتی خود به نام Shine شناخته می شود، در نمایشگاه CES سال گذشته همه را با لامپ هوشمند خود غافلگیر کرد. این شرکت امسال نیز با یک هدفون وایرلس هوشمند به نام Specter، یک بار دیگر مخاطبان خود را شگفت زده کرد.

این هدفون تمام ویژگی های متداول پایش سلامتی و خواب Shine را داراست، اما از صحبت های نمایدنگان Misfit به نظر می رسد هدف اصلی در نظر گرفته شده برای آن، اینها نیست. Misfit می تواند از شتاب سنج Specter برای کاربرد های دیگری نیز استفاده کند.

اسپکتر با Link، اپلیکیشن این شرکت برای برنامه نویسی طیف گسترده ای از عملکرد ها از قبیل سلفی گرفتن با موبایل نیز سازگار است.

اما میس فیت می گوید یکی دیگر از تمرکز های محصول یاد شده کیفیت صدا بوده است. اسپکتر از درایور دوگانه ای بهره مند است که در قیاس با هدفون های معمولی موجود در بازار که از یک درایور استفاده می کنند، طیف گسترده تری از صدا ها و جزئیات را پوشش می دهد.

از دیگر فناوری های به کار رفته در اسپکتر، فناوری شرکت 1More، از تولید کنندگان چینی هدفون های پیشرفته است. گوشی های آن به گونه ای طراحی شده اند که حتی در صورتی که داخل گوش روی بالشت قرار بگیرند نیز احساس راحتی کاربر را از وی سلب نکنند. طراحی منحصر به فرد گیره ی آن نیز به گونه ای است که آن را به اغلب پارچه ها نگه می دارد.

Misfit می گوید هدف از طراحی اسپکتر این بوده که از اغلب هدفون های وایرلس راحت تر باشد؛ محصولاتی که معمولاً یا عمر باطری را فدای راحتی فوق العاده ی خود کرده اند، و یا ابزار های کنترلشان احساس ناخوشیندی به کاربران می دهد.

اسپکتر هنوز مراحل اولیه ی تولید خود را طی می کند. کیفیت صدای آن فعلاً در دسترس عموم نیست و شرکت تولید کننده اش نیز جزئیات قیمت گذاری و یا تاریخ فروش آن را اعلام نکرده است.

misfit-specter-gallery-2-1-w600

misfit-specter-gallery-3-1-w600

misfit-specter-gallery-4-1-w600

misfit-specter-gallery-5-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی