ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4، پرفروش ترین کالای بخش بازی آمازون در سال 2015 بود

فروش کنسول پلی استیشن ۴ تقریبا به مرز ۳۶ میلیون واحد رسیده و بخش سرگرمی های سونی هیچگاه تا این حد موفق نبوده است. با وجود اینکه سال ۲۰۱۵ از نظر بازی های انحصاری سال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

فروش کنسول پلی استیشن ۴ تقریبا به مرز ۳۶ میلیون واحد رسیده و بخش سرگرمی های سونی هیچگاه تا این حد موفق نبوده است. با وجود اینکه سال ۲۰۱۵ از نظر بازی های انحصاری سال قدرتمندی برای سونی نبود اما با این حال، اقبال بالای سونی در میان مردم سبب شد تا این شرکت در تعطیلات کریسمس موفق به فروش بیش از ۵ میلیون کنسول شود.

حالا گزارش های ارسالی از سوی آمازون نشان می دهد که پلی استیشن ۴، پر تقاضاترین محصول بخش ویدیوگیم و سرگرمی فروشگاه طی تعطیلات کریسمس بوده است و به طور کل، پرفروش ترین کالای سال ۲۰۱۵ هم لقب گرفته.

این کنسول با فروش فوق العاده خود در فصل تعطیلات و به طور کل در سال ۲۰۱۵، موفق شده تا رتبه اول را از آن خود کند و مایکروسافت با اختلافی نسبتا قابل توجه در تعقیب آن است (البته مایکروسافت مدتی است که آمار رسمی از فروش کنسول های خود ارائه نکرده است.

باندل Uncharted: The Nathan Drake Collection پرفروش ترین سخت افزار گیم آمازون در سال ۲۰۱۵ بوده و پس از آن باندل Star Wars Battlefront قرار دارد. در رتبه سوم نیز باندل Gears of War Ultimate Edition از مایکروسافت توانسته جای خوش کند.

ورژن عادی و بدون بازی پلی استیشن ۴ نیز در رتبه چهارم قرار گرفته در حالی که کنسول بازی New Nintendo 3DS XL در رتبه پنجم است. سهم فراوان سونی از این لیست پنج تایی، نشان از برتری فروش پلی استیشن ۴ دارد.

لیست فروش بازی ها نیز به ترتیب زیر است:

  1. Fallout 4 ورژن پلی استیش ۴
  2. Call of Duty: Black Ops 3 ورژن اکس باکس وان
  3. Fallout 4 ورژن اکس باکس وان
  4. Call of Duty: Black Ops 3 ورژن پلی استیشن ۴
  5. Super Mario Maker برای کنسول Wii U
  6. Halo 5: Guardians برای کنسول اکس باکس وان
  7. Minecraft ورژن اکس باکس ۳۶۰
  8. Just Dance 2016 ورژن Wii
  9. The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D برای کنسول 3DS
  10. Bloodborne برای کنسول پلی استیشن ۴

وبسایت آمازون باندل آنچارتد کنسول پلی استیشن ۴ را با ۵۰ دلار تخفیف طی جمعه سیاه به فروش می رساند که همین مسئله سبب شده تا باندل مذکور رتبه اول را کسب کند. غلبه Fallout 4 برای Call of Duty: Black Ops 3 نیز در نوع خود جالب است اما فروش بالای Just Dance 2016 روی کنسول Wii واقعا جای تعجب دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    ببین arsham
    تو‌الان داری گریه میکنی نه من ?
    گریه من از خندست ?
    گیم اسپات رو‌قبول نداری ، متا رو‌قبول نداری ، میزان فروش رو‌قبول نداری ، انخصاری های پلی استیشن رو‌قبول نداری ، ریمستر قبول نداری
    تو اصن چیو قبول داری؟ ????

    • arsham
      arsham | ۱۷ دی ۱۳۹۴

      گیم اسپات رو قبول ندارم؟میزان فروش همیشه به معنی میزان رضایت مندی نیست،انحصاری های پلی استیشنم که فعلا حرف زیادی برای گفتن نداشتن یه کنسول رو هم برای ریمستر بازی کردن نمیخرن اصل بر اینه که بازی های جدید عرضه بشه یه ربمستر که همه داستان و المان هاشو میدونن و فقط شاید کمی گیم پلیش تفاوت کرده چه هیجانی داره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی