ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کلاه های محافظ کمپانی 360fly به دوربین های 4K مجهز هستند

کمپانی 360fly در جریان نمایشگاه CES از اکشن کم هایی رونمایی کرده که می توانند به ضبط تصاویر محیط اطرافشان با کیفیت 4K و زاویه دید 360 درجه ای بپردازند. 360fly از این دوربین ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۹

کمپانی 360fly در جریان نمایشگاه CES از اکشن کم هایی رونمایی کرده که می توانند به ضبط تصاویر محیط اطرافشان با کیفیت 4K و زاویه دید 360 درجه ای بپردازند.

360fly از این دوربین ها روی کلاه های محافظ مخصوص دوچرخه سواری، موتورسواری و کلاه های مخصوص ورزش های زمستانه استفاده کرده و هم اکنون چند مورد از آنها را در غرفه ی خود در نمایشگاه CES به معرض دید عموم گذاشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکشن کم مورد بحث می تواند به ضبط ویدئوهایی با فریم ریت 30fps پرداخته و سپس اطلاعات جی پی اس را ضمیمه آن کند. وای فای داخلی، بلوتوث و یک باتری با عمر دو ساعت از دیگر خصوصیات اکشن کم جدید 360fly هستند.

مثل مدل قبلی، کنترل این دوربین را می توان از طریق یک اپلیکیشن موبایل و از راه دور نیز در دست گرفت. این دوربین های وصل شده روی کلاه های محافظ از قابلیت ردیابی حرکتی به نام AutoPilot هم بهره می برند. قابلیت یادشده سوژه در حال حرکت را به مرکز صفحه می آورد تا راحت تر بتوان به ویرایش آن پرداخت.

استریم زنده ویدئو به صورت 360 درجه هم از دیگر خصوصیات این اکشن کم به شمار می رود. اما شاید هیجان انگیزترین قابلیت این اکشم کم، سیستم هشداردهنده آن برای جلوگیری از تصادف باشد. با این قابلیت اگر خطری خارج از محدوده دیدتان شما را تهدید کند، از وجود آن با شنیدن یک آلارم هشدار مطلع خواهید شد.

در ادامه می توانید تصاویری از کلاه های محافظ موتورسواری و مخصوص اسنوبورد کمپانی 360fly را تماشا کنید:

360fly-helmet02

360fly-helmet03

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی