ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Dell از دو مانیتور وایرلس بسیار جالب رونمائی کرد

شرکت Dell در سال گذشته در حوزه تبلت ها، جایزه بهترین محصول CES را از آن خود نمود و شاید بر این اساس تصور کنید این کمپانی در سال 2016 با قدرت بیشتر و محصولات ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۴

شرکت Dell در سال گذشته در حوزه تبلت ها، جایزه بهترین محصول CES را از آن خود نمود و شاید بر این اساس تصور کنید این کمپانی در سال 2016 با قدرت بیشتر و محصولات بهتری روانه لاس وگاس شده باشد. اما باید بگوئیم که این طور نیست. تمامی محصولات جدید شرکت ساکن آستین در نمایشگاه امسال مصرف تجاری خواهند داشت و چندان ویژه نیستند. اما در میان آنها نمایشگرهایی به چشم می خوردند که می توان از آنها به عنوان برجسته ترین گجت های این کمپانی یاد نمود.
این محصولات در واقع یک جفت نمایشگر بی سیم در دو اندازه 23 و 23.8 اینچی هستند که می توانند محتویات لپ تاپ های ویندوزی و اسمارت فون های اندرویدی را به صورت وایرلس در خود نمایش دهند. البته به نظر می رسد مدل 23 اینچی کارکرد جالب توجه تری داشته باشد.

نمایشگر 24 اینچی بیشتر مصرف تجاری دارد و بارزترین ویژگی ای که می توان برای آن برشمرد ماژول شارژ بی سیم است که در پایه پنل جای داده شده و با دیوایس هایی همانند PMA و Qi سازگاری کامل خواهد داشت. اما نمونه کوچک تر، اسپیکرهای سه واتی و دوگانه دارد و این در حالیست که نمایشگر بزرگ تر از این بلندگوها بی نصیب مانده. اگر چه جا دارد اشاره کنیم که پنل 24 اینچی با داشتن حاشیه باریک تر نمایشگر و کیفیت و دقت بیشتر رنگ ها این کمبود را تا حدی جبران کرده.

هر دو این مدل ها در اوایل بهار سال آینده با قیمت 429 دلاری برای نسخه 23 اینچ و 469 دلار برای مدل 24 اینچی عرضه خواهند شد.

از پی سی هایی که کمپانی آمریکایی دل در نمایشگاه CES امسال معرفی نموده نیز می توان به سری Latitude 11 5000 اشاره نمود که لپ تاپ 11 اینچی و ویندوزی دو-در-یک برای استفاده های تجاری است و با جدا نمودن صفحه کلیدش می توان آن را به تبلت تبدیل نمود.

فروش این محصول نیز در اوایل ماه آینده میلادی با قیمت 749 دلار آغاز خواهد شد.

p1010292-1-w600

p1010293-1-w600

p1010294-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی