ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسباب بازی قابل برنامه ریزی Hackaball آشنا شوید

اسباب بازی قابل برنامه ریزی Hackaball پس از جمع آوری کمک های مالی از کیک استارتر در سال گذشته، بالاخره برای عرضه در بازار آماده است. تا این لحظه که خبر را برای شما می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اسباب بازی قابل برنامه ریزی Hackaball پس از جمع آوری کمک های مالی از کیک استارتر در سال گذشته، بالاخره برای عرضه در بازار آماده است. تا این لحظه که خبر را برای شما می نویسیم، استقبال از این گجت هوشمند به قدری عالی بوده که در مرحله پیش فروش، تمام نمونه های تولیدشده آن به فروش رفته اند.

البته به زودی سری بعدی این محصول به بازار تزریق می شود که می توانید آن را با قیمت 85 دلار خریداری کنید. بنابرگفته کمپانی تولید کننده، Hackaball قرار است دو ماه دیگر در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Hackaball ظاهر یک توپ اسباب بازی معمولی را دارد، اما از درون به چراغ های LED رنگی و یک حسگر تشخیص حرکت شش محوره مجهز شده. کودکان با استفاده از این سنور می توانند آن را برای انجام کارهای مختلفی برنامه ریزی کنند.

توپ مورد بحث زمانی که آن را کج نگه دارید یا به سمتی پرتاب کنید، تغییر رنگ می دهد. در واقع هدف از طراحی آن این بوده که کودکان با آن بازی های جدیدی خلق کنند و مبانی برنامه نویسی را از طریق کار با توپ بیاموزند.

بنابر تستی که نویسنده وبسایت انگجت انجام داده، به نظر می رسد که نمونه اولیه Hackaball جنس بدنه بسیار مطلوبی دارد. سطح این توپ را یک پوشش سیلیکونی مرغوب پوشانده که از اجزای داخلی اش محافظت می کند.

در قسمت فوقانی توپ هم دریچه ای می بینیم که بنابرگفته سباستین پاتر، مدیر عامل مجموعه Hackaball جهت تشویق کودکان برای باز کردن توپ و بررسی محتویات درونی اش در بدنه آن تعبیه شده است.

Hackaball به وسیله اپلیکیشن موبایل کمپانی برای آیفون و آیپد قابل برنامه ریزی است. کودکان از طریق این اپلیکیشن می توانند فرمان های ساده ای به این توپ هوشمند بدهند؛ مثلا رنگ چراغ هایش را تغییر دهند یا آن را طوری برنامه ریزی کنند که در واکنش به تغییرات از خود صدا ایجاد کند.

04_Hackaball_Throw

02_Hackaball

01_Hackaball_iPad

03_Hackaball_Box

05_Hackaball_Making

07_Hackaball_Active_Play

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • shaygan shok
    shaygan shok | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    :sony: :lg: :microsoft: :google: :apple: :digi: :htc: :facebook:

  • erfan
    erfan | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    سلام جناب آقای امین بیگ زاده
    یه سوال داشتم آیا مردم ایران هم می توانند ایده های خود را برای جمع آوری سرمایه در کیک استارتر قرار دهند؟؟

  • Blest
    Blest | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    پس کوش اون دیجیاتویی که هر مطلبش کلی بیننده و نظر داشت ؟!
    :( ایراد از تو نیست دیجیاتو ایراد از این مملکته که حرکت در کنار تکنولوژی غیر ممکن شده :( به امید روزی که بتونیم راحت با تکنولوژی هماهنگ شیم .

    • مرتضی
      مرتضی | ۱۷ دی ۱۳۹۴

      اتفاقا مشکل خوده دیجیاتو هستش،واقعا مطالبش جانبدارانست،سیستم نظرات رو اعصابه،بهتره علایق نویسنده ها برای خودشون حفظ بشه،منه بیننده لزومی نداره بدونم مثلا اقای گلستانه از سامی و اپل خوشش میاد فقط،یا خانم موسوی به هر نحوی شده تو مقاله خودشون سونی رو بکوبن و سامی و اپل رو ببرن بالا،حداقل اینجوری برداشت میشه.همین دلایل و خیلی چیزای دیگه واقعا زننده هستن.

  • حسن
    حسن | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    سلام
    عکس ها باز نمیشوند و قابل مشاهده نیستند
    لطفا بررسی نمایید
    با تشکر :-)

مطالب پیشنهادی