ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری امسال دو موبایل اندرویدی روانه بازار خواهد کرد

قبلا در خبری نوشته بودیم که «جان چن»، مدیر عامل کمپانی بلک بری اعلام نموده اگر فروش تنها موبایل اندرویدی این کمپانی یعنی Prive خوب باشد، آنها در سال 2016 میلادی تلفن های هوشمندی دیگری ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

قبلا در خبری نوشته بودیم که «جان چن»، مدیر عامل کمپانی بلک بری اعلام نموده اگر فروش تنها موبایل اندرویدی این کمپانی یعنی Prive خوب باشد، آنها در سال 2016 میلادی تلفن های هوشمندی دیگری با این پلتفرم روانه بازار خواهند نمود. حالا امروز در نمایشگاه CES او تائید نموده که فروش اسمارت فون یاد شده به رقم قابل توجهی رسیده و آنها نیز طبق وعده شان، امسال دو دیوایس اندرویدی را در دست تولید قرار خواهند داد.

چن همچنین یادآوری نموده که آنها در حال توسعه خط تولید Priv هستند و به زودی آن را در 31 کشور دیگر عرضه خواهند نمود. بعلاوه ی اینکه ارائه این موبایل از انحصار At & T در خواهد آمد و اپراتورهایی همانند T-Mobile، ورایزن و اسپرینت نیز فروش آن را آغاز خواهند نمود.

در مورد بلک بری 10 این کمپانی هم باید بگوئیم که شرکت کانادایی مورد بحث گواهی نامه ی امنیتی دولتی برای این سیستم عامل گرفته تا از آن در دولت و سازمان ها استفاده گردد. هنوز قرار نیست که هیچ دستگاه جدیدی که مبتنی بر این پلتفرم باشد تولید گردد و همان دیوایس های قدیمی همچنان برای فروش عرضه خواهند گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی