ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین های جدید Polaroid معرفی شدند

شرکت پولاروید سال گذشته دوربین Polaroid Snap را معرفی کرد که قابلیت پرینت آنی تصاویر را پس از عکسبرداری دارد. دوربین های این چنینی برای بسیاری از ما خاطره ساز بوده اند و حالا این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۵:۴۵

شرکت پولاروید سال گذشته دوربین Polaroid Snap را معرفی کرد که قابلیت پرینت آنی تصاویر را پس از عکسبرداری دارد. دوربین های این چنینی برای بسیاری از ما خاطره ساز بوده اند و حالا این کمپانی قصد دارد تا با ارتقای سخت افزار دوربین خود، مدلی به روزتر با نام +Polaroid Snap ارائه دهد.

دوربین +Snap از لحاظ کارایی همان دوربین سال گذشته است اما با این تفاوت که ظاهر آن تغییر یافته و بیشتر شبیه یک دوربین کوچک و واقعی شده تا یک دیسک مربعی و تخت. دوربین از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و لنز ۳.۴ میلی متری با گشودگی f/2.8 بهره می برد.

همچنین، یک نمایشگر لمسی نیز روی آن قرار دارد تا از طریق آن بتوانید ویدئوهای تمام اچ دی ضبط شده را تماشا کنید. اتصال بلوتوث نیز این دوربین را به دیگر دستگاه ها، نظیر تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ متصل می سازد. یک پرینتر زینک داخلی نیز درون آن تعبیه شده تا عکس ها بلافاصله پرینت شوند.

این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا بلافاصله پس از تصویربرداری از محیط، آن را در دستان خود و روی کاغذ داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که با بهره گیری از اتصال بلوتوث و همچنین اپلیکیشن مخصوص پولاروید می توان از اسنپ پلاس به عنوان یک پرینتر همراه هم استفاده کرد و تصاویر ثبت شده توسط تلفن همراه یا تبلت را به آن منتقل کرد تا پرینت صورت پذیرد. متاسفانه در مورد قیمت دستگاه صحبتی به میان نیامده است اما گفته شده که فصل انتهایی سال ۲۰۱۶، زمان عرضه آن به بازار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی