ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین وای-فای Oco2 در فصل بهار عرضه خواهد شد

دنیای پیرامون ما روز به روز پیشرفته تر و متصل تر می شود و کنترل انسان ها روی همه چیز بیشتر شده است. دستگاه های متصل به شبکه وای-فای نیز این روزها نقشی موثر را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۳:۴۵

دنیای پیرامون ما روز به روز پیشرفته تر و متصل تر می شود و کنترل انسان ها روی همه چیز بیشتر شده است. دستگاه های متصل به شبکه وای-فای نیز این روزها نقشی موثر را ایفا کرده و مسئله اینترنت اشیاء هم اهمیت بیشتری پیدا می کند.

شرکت های متعددی نظیر Nest فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده اند که به عنوان مثال می توان به Nest Cam اشاره کرد. حالا شرکتی به نام Oco نیز دوربین وای-فای دیگری به نام Oco2 را در CES امسال به نمایش گذاشته که قرار است در بهار سال جاری با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه شود.

در قیاس با Nest Cam که برچسب قیمت ۱۷۵ دلاری دارد، به نظر می رسد که Oco2 رقابتی ظاهر شده است. این دوربین هم از اتصال وای فای و هم بلوتوث بهره می برد و اگر کاربران مایل باشند، می توانند با پرداخت بهایی به صورت ماهانه، فضای ابری محدودی را در اختیار بگیرند تا ویدیوها را همیشه داشته باشند.

همچنین، یک درگاه میکرو اس دی هم برای آن تعبیه شده تا اگر گزینه سرورهای ابری مورد پسند واقع نشد، ویدیوها را بتوان روی حافظه های کوچک نگه داشت. یک میکروفون و اسپیکر نیز برای دوربین در نظر گرفته شده تا مکالمه دو طرفه را امکان پذیر کند.

اپلیکیشن موبایل Oco2 هم برای اندروید و هم برای iOS توسعه داده شده تا از طریق آن، کاربر قادر به کنترل دوربین خود باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی