ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Bang & Olufsen اسپیکر ساندبار جدید خود را معرفی کرد

کمپانی دانمارکی Bang & Olufsen، در زمینه توسعه ادوات صوتی پیشرفته فعالیت دارد و حالا، در حاشیه CES 2016، با دستی پر به این نمایشگاه آمده است. این شرکت ساعتی پیش از اسپیکر ساندبار BeoSound 35 پرده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۴:۰۰

کمپانی دانمارکی Bang & Olufsen، در زمینه توسعه ادوات صوتی پیشرفته فعالیت دارد و حالا، در حاشیه CES 2016، با دستی پر به این نمایشگاه آمده است.

این شرکت ساعتی پیش از اسپیکر ساندبار BeoSound 35 پرده برداشت؛ سیستمی صوتی که به شما اجازه می دهد تمام قابلیت های به روز اینگونه محصولات را به شکل یکجا داشته باشید.

می توانید از طریق این ساندبار به اسپاتیفای یا گوگل کست متصل شوید، این در حالیست که از AirPlay و بلوتوث نیز پشتیبانی به عمل می آید.

download-w600

توسط یک ریموت می توانید کنترل اسپیکر مورد بحث را در اختیار بگیرید. در بخش رویی آن نیز، یک نمایشگر OLED به کار گرفته شده که می توان از طریق کلید های لمسی قرار گرفته در آن، کنترل دستگاه را در دست گرفت.

طراحی BeoSound 35 نیز به گونه ای یکتا به نظر می رسد چرا که به جای پلاستیک، از آلومینیوم در ساخت قسمت های بیرونی آن بهره گرفته شده است. اما در مورد پخش صدا، باید گفت که این محصول صدا را به شکل فراگیر و ۱۸۰ درجه در اتاق پخش خواهد کرد. اشخاصی که با این اسپیکر کار کرده اند هم خبر می دهند که قدرت و شفافیت صدای آن در حد مناسبی قرار دارد.

لازم به اشاره است که BeoSound 35، هنوز برای عرضه عمومی در دسترس نیست و سازنده وعده داده که در ماه آوریل، آن را با قیمت ۲۷۸۵ دلار در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی