ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ECOXGEAR دو اسپیکر ضد آب معرفی می کند

اسپیکرهای بلوتوث طی سال های اخیر افت قیمت قابل توجهی داشته اند در حالی که کیفیت صدا و ساخت آن ها مرتبا افزایش یافته است. همین مسئله سبب شده تا شاهد ورود شرکت های متعددی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۶:۱۵

اسپیکرهای بلوتوث طی سال های اخیر افت قیمت قابل توجهی داشته اند در حالی که کیفیت صدا و ساخت آن ها مرتبا افزایش یافته است. همین مسئله سبب شده تا شاهد ورود شرکت های متعددی به این حوزه باشیم.

همه مدل اسپیکری در نمایشگاه CES امسال معرفی شد و EXOXGEAR نیز حالا قصد دارد دو مدل متفاوت نمایش دهد. اسپیکرهای این شرکت، نه تنها ضد آب و قابل حمل است، بلکه یکی از آن ها توسط نور خورشید نیز شارژ می شود.

شرکت ECOXGEAR که ساکن سن دیگو است این محصول را برای افرادی توسعه داده که مرتبا در حال سفر هستند و در یک محل ثابت باقی نمی مانند و با این حال می خواهند از نعمت موسیقی هم بهره مند شوند. هر دو اسپیکر گواهی IPX7 را دریفت کرده اند که این گواهی به معنای ضد آب و ضد غبار بودن محصول است.

SOL JAM (اسپیکر بزرگ تر و مکعبی شکل در تصویر فوق) یک اسپیکر ۱۵۰ دلاری است که پنل خورشیدی بزرگی روی آن قرار گرفته تا اگر در میانه های سفر شارژ آن تمام شد، بتوانید دوباره آن را شارژ کنید، آن هم فقط با نور مستقیم خورشید.

اسپیکر کوچک تر با نام EcoCarbon نیز ۱۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد که با توجه به طراحی متفاوت اش و اندازه کوچک ترش، گزینه مناسب تری برای خانه به دوش های مسافر خواهد بود. با این حال،‌ EcoCarbon پنل خورشیدی نداشته و توسط نور خورشید شارژ نمی شود. اما قابلیت های دیگری نظیر غوطه ور شدن در آب، آن را به دستگاهی متفاوت و جذاب برای مهمانی ها تبدیل می کند. این دستگاه در هر بار شارژ، ۱۲ ساعت کار می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی