ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نت فلیکس به ایران می آید

ساعتی پیش بود که برایتان گفتیم نت فلیکس در پی افزایش کاربران خود به شکل جهانی است و تصمیم دارد سرویس استریم فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی را کشورهای تازه ای ممکن نماید. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۳۰

ساعتی پیش بود که برایتان گفتیم نت فلیکس در پی افزایش کاربران خود به شکل جهانی است و تصمیم دارد سرویس استریم فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی را کشورهای تازه ای ممکن نماید. توسط استفاده از این سرویس و با پرداخت حق اشتراک ماهانه، کاربر می تواند به مجموعه ای گسترده از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی دسترسی پیدا کند و بدون پرداخت هزینه برای هر کدام،‌ آنها را تماشا نماید.

آقای «رید هیستینگز»، مدیر عامل Netflix امروز اعلام کرد که سرویس استریم ویدیوی این شرکت در کشورهایی نظیر هند، اندونزی، روسیه،‌ آذربایجان، سنگاپور و کره جنوبی در دسترس خواهد بود. وی در همان نطق اصلی اش در CES 2016 عنوان کرد که هم اکنون، قابلیت استریم ویدیوی در اختیار ۱۳۰ کشور جدید قرار گرفته است که نام ایران نیز در میان آنها دیده می شود.

البته همه چیز به این راحتی هم نیست. به نظر می رسد که مدیران ارشد نت فلیکس می خواهند برخی محتوای رسانه ای را در بعضی کشورها از دسترس خارج کنند. جدا از این موضوع، احتمال آن نیز وجود دارد که برخی بخش های یک سریال یا فیلم سینمایی، با سانسور برای برخی کشورها مواجه شود.

در این میان باید اشاره کرد که خرید حساب کاربری نت فلیکس برای استریم ویدیویی از طریق اینترنت، از ۸ الی ۱۲ دلار به شکل ماهانه هزینه در بر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    وقتی تورنت ایرانی اومده "torrent.ir" و رایگان می شه همه فیلمو و سریال و نرم افزار ها رو گرفت چرا باید از یه شرکت خارجی اکانت خرید؟

  • میثم
    میثم | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    سایتش تا دیروز فیلتر بود. ولی الان به راحتی باز میشه

  • نوید
    نوید | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    جوک سال!
    اگر هم بیاد فیلم های داخلی رو فقط پخش میکنه اونم با ده بار سانسور
    فیلم های داخلی هم که این قدر از تلوزیون تکرار شده که نیاز به دیدن نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی