ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو 10 درصد از نیروهای خود را تعدیل خواهد کرد [شایعه]

شرکت یاهو برای سازمان دهی اساسی و احیای دوباره ی شرکت خود تصمیم گرفته 10 درصد از نیروی کار خود را تعدیل نماید. به گزارش منبع این شایعه، این میزان به مفهوم اخراج بیش از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

شرکت یاهو برای سازمان دهی اساسی و احیای دوباره ی شرکت خود تصمیم گرفته 10 درصد از نیروی کار خود را تعدیل نماید.

به گزارش منبع این شایعه، این میزان به مفهوم اخراج بیش از یکهزار کارمند خواهد بود و قرار است از همین ماه جاریِ میلادی نیز اجرائی گردد.

گفته می گردد این تعدیل نیرو از همه بخش های کمپانی یاد شده صورت خواهد پذیرفت اما احتمالا گروه های تجارت رسانه و تیم تکنولوژی-پلتفرم که خدمات یاهو را پشتیبانی می نماید بیشتر از دیگر گروه ها در معرض این خطر قرار دارند.

شرکت اینترنتی مورد بحث تاکنون نظری در مورد این شایعات نداده اما پیش از این نیز خودش در مورد ایجاد تغییرات اساسی در ساختار سازمانش حرف هایی را مطرح کرده بوده.

در حال حاضر یاهو به دنبال مشکلاتی که در سه سال گذاشته با آنها مواجه بود، تحت فشار زیادی قرار دارد و باید هر چه سریع تر ارگان خود را از این وضعیت نجات داده و موجب بهبود اوضاع بشود. به ادعای برخی از کارمندان، برای این منظور نیز در اواخر آذرماه McKinsey & Co را استخدام نموده تا برای آگاهی از این که کدام بخش ها باید حذف یا کوچک تر گردند، به آنها مشاوره بدهد.

لازم به یادآوری است که این شرکت در سال گذشته نیز 14 درصد از نیروی کار خود را تعدیل نمود اما هنوز هم بیش از 10 هزار نفر در استخدام آنها هستند.

هفته گذشته شرکت آمریکائی مورد بحث اعلام نمود که فعالیت «یاهو اسکرین» را متوقف ساخته تا بیشتر بر توسعه مجلات خود متمرکز باشد. اما گویا هنوز گروه مجله بودجه سال 2016 خود را دریافت نکرده و بدون پول هم آنها قادر نخواهند بود اخبار مهمی همانند گلدن گلاب که زمان یتا آغاز آن باقی نمانده را پوشش دهند.

از دیگر اقدامات کمپانی یاد شده برای کاهش هزینه هایش این بوده که تولیدات استودیویی خود را در دو هفته آخر سال گذشته کاهش داده تا بتواند هزینه قراردادها را پس انداز نماید.

برای اینکه معلوم گردد یاهو برای حل این مشکلات خود دقیقا چه برنامه هایی در سر دارد و چگونه قرار است آینده شرکت خود را تضمین نماید، باید چندین هفته صبر کنیم تا  اقدامات رسمی صورت بگیرند و خبرهای آن منتشر شوند. در آخر هم بد نیست بدانید کارمندان این کمپانی نیز بی صبرانه منتظر ایجاد تحول و بهبود اوضاع هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Beautiful Mind
    Beautiful Mind | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    از وقتی ماریسا مایر مدیر یاهو شد همش خراب کاری کرد

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    این ماریسا مایر گند زده رفته پی کارش اصلا اون از علی بابا این هم ازتعادیا کارمندان اونم 10 درصد!

مطالب پیشنهادی