ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باندل پی سی Alienware و هدست آکیلس ریفت با قیمت 1600 دلار معرفی شد

کمپانی Dell از همین حالا حساب زیادی روی موفقیت تکنولوژی واقعیت مجازی باز کرده است و قصد دارد که با سرمایه گذاری روی آن، درآمد خود را تضمین کند. بر همین اساس، یکی از سخنگویان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

کمپانی Dell از همین حالا حساب زیادی روی موفقیت تکنولوژی واقعیت مجازی باز کرده است و قصد دارد که با سرمایه گذاری روی آن، درآمد خود را تضمین کند. بر همین اساس، یکی از سخنگویان دل اعلام کرده هنگام عرضه هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت، باندلی جداگانه از هدست و یکی از پی سی های نسبتا قدیمی Alienware با تخفیف عرضه خواهد شد.

فرانک آزور، یکی از موسسین Alienware در سخنان اخیر خود گفته که باندل پی سی گیمینگ Area 51 و هدست ریفت، با قیمت 1600 دلار عرضه خواهد شد. این بدان معناست که پی سی داخل باندل، 1000 دلار و هدست ریفت 600 دلار قیمت خواهد داشت.

آزور معتقد است که این استراتژی خوبی برای ورود به بازار واقعیت مجازی است و می تواند موفقیت آمیز باشد. البته Alienware قرار است که سخت افزارهای دیگر با قیمت متفاوت تر و بیش تر نیز به فروش برساند؛ اما پی سی 1000 دلاری Area 51، ارزان ترین مدلی خواهد بود که مجوزهای لازم برای اجرای مناسب عناوین تکنولوژی مورد بحث را دریافت کرده است.

در حال حاضر، اگر از وب سایت رسمی آکیلس نسبت به خرید هدست اقدام نمایید، باید تا ماه ژوئن (برابر با تیر یا مرداد ماه) صبر کنید. اما ظاهرا در صورت خریداری باندل از طریق فروشگاه اینترنتی دل، هدست ریفت را زودتر از سایر کاربران دریافت خواهید کرد. مدیر آکیلس نیز در طی نشست پرسش و پاسخ CES این موضوع را تایید کرده است.

در همایش CES، پالمر لاکی، موسس آکیلس، نیز به آزور پیوست و گفت که واقعیت مجازی، سال آتی و دهه آتی را به تسخیر خود در خواهد آورد. لاکی هم چنین فرصت را غنیمت شمرد تا از مخاطبان بابت قیمت بالای هدست ریفت عذرخواهی کند. چند روز پیش اعلام شد که هدست ریفت با قیمت 600 دلار عرضه خواهد شد و به تبع آن، بسیاری از مخاطبان در شبکه های اجتماعی به قیمت بالای دستگاه واکنش نشان دادند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی