ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت «فست کمپانی» هم در گزارشی حذف درگاه هدفون از آیفون های بعدی را تائید کرد

این روزها شایعات حکایت از آن دارند که اپل قصد نموده برای باریک تر کردن تلفن های هوشمند نسل بعدی اش پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون را از آنها حذف نماید و حالا سایت بسیار معروف «فست ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

این روزها شایعات حکایت از آن دارند که اپل قصد نموده برای باریک تر کردن تلفن های هوشمند نسل بعدی اش پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون را از آنها حذف نماید و حالا سایت بسیار معروف «فست کمپانی» نیز در گزارشی تازه این موضوع را تائید کرده است.

بر طبق آنچه در سایت یاد شده آمده برند ساکن کوپرتینو بنا دارد از درگاه لایتنینگ برای اتصال هدفون های سیم دار به آیفون ۷ استفاده کند؛ گزارش مذکور می افزاید شاید اپل نخواهد به همراه موبایل های بعدی خود یک ایرپاد لایتنینگ را به رایگان عرضه نماید و در عوض یک هدفون از همین نوع و دارای ویژگی حذف نویز را به صورت جداگانه تولید کرده و به فروش برساند.

شایعات دیگری نیز وجود دارند که می گویند اهالی کوپرتینو با شرکت تولید کننده ی چیپ های صوتی که در آیفون استفاده می شوند، یعنی «Cirrus Logic»، وارد همکاری گشته تا یک فناوری نوین حذف نویز - یا همان صداهای محیطی - را به این تراشه ها بیافزایند و این تکنولوژی تنها به لطف استفاده از درگاه لایتنینگ و هدفون هایی که به این پورت متصل می شوند قابل بهره برداری خواهد بود.

فست کمپانی اینگونه ادامه داده که اپل ممکن است عاقبت شارژ وایرلس را نیز به آیفون افزوده و این تلفن هوشمند را به صورت ضد آب تولید کند. بر اساس شنیده ها برند اول جهان فعلاً تمایل دارد تا فناوری شارژ بی سیم در هر دو موبایلی که می سازد موجود باشد ولی بعید نیست در آینده این دیدگاه دچار تغییر گردد.

بد نیست یادآور شویم در حالیکه شارژ بی سیم و ضد آب شدن آیفون دو قابلیتی محسوب می شوند که به شدت مورد تقاضای کاربران این اسمارت فون هستند، ولی به ندرت دیده شده که این قشر از ضخامت موبایل های خود گلایه داشته باشند.

بیشترین شکایت ها در رابطه با تلفن هوشمند مورد اشاره باز می گردد به طول عمر باتری آن، که بعید است با باریک تر شدنش شاهد تغییری در این رابطه باشیم مگر اینکه اپل به صورت پنهان فناوری باتری تازه ای را توسعه داده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی