ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تحلیل گران می گویند که فروش استار وارز بتلفرانت به بیش از 12 میلیون نسخه رسید

حال و هوای این روزای صنعت سرگرمی به شدت تحت تاثیر استاروارز قرار گرفته. اخبار شکستن رکوردها و فروش بالای هفتمین قسمت این فیلم به تکراری ترین سوژه ی رسانه ها تبدیل شده است. حال، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

حال و هوای این روزای صنعت سرگرمی به شدت تحت تاثیر استاروارز قرار گرفته. اخبار شکستن رکوردها و فروش بالای هفتمین قسمت این فیلم به تکراری ترین سوژه ی رسانه ها تبدیل شده است. حال، به نظر می رسد این جو به جدیدترین عنوان سری استاروارز نیز سرایت کرده و بازی بتلفرانت موفق شده تا به فروش بالایی دست یابد.

براساس اظهار نظر مایکل پکتر، کارشناس و تحلیلگر مطرح سازمان Wedbush، فروش استاروارز: بتل فرانت به بیش از 12 میلیون نسخه رسیده. تحلیل های وی نشان می دهد که این عنوان در هر کدام از ماه های نوامبر و دسامبر 6 میلیون نسخه فروخته. اگر قیمت هر نسخه را به طور میانگین 55 دلار در نظر بگیریم، بازی 660 میلیون دلار درآمدزایی داشته است.

علاوه بر این Evan Wilson، تحلیل گر Pacific Crest، نیز به فروش بالای استاروارز: بتل فرانت اعتراف کرد. براساس آنالیزهای وی، فروش کلی این عنوان با توجه به اکران موفق هفتمین قسمت استاروارز و تخفیف هایی که بازی داشته به 13 میلیون رسید.

نکته قابل توجه این است الکترونیک آرتز، ناشر بازی، انتظار فروش 13 میلیون نسخه ای را تا پایان ماه مارس (فروردین 95) داشت و اکنون بازی فراتر از پیش بینی ها ظاهر شده است. با این وجود باید منتظر ارقام رسمی از سوی این شرکت باشیم.

عنوان استاروارز: بتل فرانت در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) عرضه شد. بازی با وجود کسب نقدهای متوسط، سومین بازی پر فروش ماه نوامبر در آمریکا لقب گرفت. بررسی بازی در وبسایت دیجیاتو را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

هفتمین قسمت فیلم استاروارز، که با نام Star Wars: The Force Awakens شناخته می شود، 14 دسامبر (23 آذر) اکران شد و تاکنون به فروش 1.5 میلیارد دلاری رسیده است. فیلم مورد بحث، توانست رکورد فروش اواتار در آمریکا را نیز بشکند و پرفروش ترین اثر هنر هفتم این منطقه لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    البته آواتار بیشتر از دو میلیارد فروش داشته و فعلا فقط تو آمریکا از آواتار پیشی گرفته یعنی در کل هنوز آواتار اوله

مطالب پیشنهادی