ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی GoPro به زودی برای کاربران عادی دوربین های ۳۶۰ درجه تولید می کند

درست چند روز پس از اینکه نیکون از یک دوربین ۳۶۰ درجه ای در نمایشگاه 2016 CES پرده برداشت به نظر می رسد GoPro نیز آماده می شود تا عملی مشابه را انجام دهد. در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

درست چند روز پس از اینکه نیکون از یک دوربین ۳۶۰ درجه ای در نمایشگاه 2016 CES پرده برداشت به نظر می رسد GoPro نیز آماده می شود تا عملی مشابه را انجام دهد. در همین راستا و در جریان برگزاری سخنرانی سران یوتوب در CES امسال، نیک وودمن، مدیرعامل گوپرو نیز خبر داد، شرکت متبوع اش قصد دارد دوربین های کروی شکل «معمولی تری» را به زودی راهی بازار نماید.

کمپانی مورد بحث سال گذشته و در جریان برگزاری «کنفرانس کد» دو نگه دارنده ی کروی شکل برای اکشن کم های اش معرفی کرد که امکان ضبط ویدئوهای ۳۶۰ درجه و سه بعدی قابل نمایش در هدست های واقعیت مجازی را فراهم می ساختند. البته این دو ریگ (یا همان نگه دارنده) آنقدر گران بودند که استفاده ی از آنها تنها برای فیلم سازان حرفه ای مقرون به صرفه محسوب می شد.

از آن تاریخ به بعد ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای بسیاری توسط محصولات گوپرو تولید شده و در یوتوب قرار گرفته اند و امروز نیک وودمن تلاش کرد بگوید دو کمپانی حالا قصد دارند طی سالی که در آن قرار داریم همکاری بیشتری داشته و محتوای غنی تر نسبت به سال پیش تولید نمایند.

از همین رو و با هدف گذاری تولید محتوای بیشتر نسبت به گذشته، کاملاً‌ منطقی به نظر می رسد که گو پرو بخواهد برای کاربران عادی نیز ابزارهایی ویژه ضبط ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای تولید نماید.

تقریباً یکسالی از معرفی دوربین Hero4 می گذرد؛ محصولی که به باور بسیاری بهترین اکشن کم موجود در بازار به حساب می آید، اما اکنون شواهد نشان می دهند شرکت سازنده ی این دیوایس آماده است تا در ۲۰۱۶ مسیرها و چالش هایی تازه را تجربه نماید.

در کنفرانس کد سال گذشته وودمن با شهامت اعلام داشت برند متبوعش در حال آماده کردن یک پهپاد از نوع کواد کوپتر نیز هست، و حالا وی خبر از دوربین های ۳۶۰ درجه ای برای کاربران عادی می دهد. کسی چه می داند شاید پهپاد گو پرو و این دوربین ها ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند و به زودی شاهد فراگیر شدن شان در بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی