ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افزایش سرعت اندروید و پاکسازی فایل های اضافه با اپلیکیشن The Cleaner

بیایید رو راست باشیم و به یک موضوع اعتراف کنیم: وجود اپلیکیشنی که بتواند حافظه رم و فایل های دورریختنی سیستم عامل را مدیریت کند، جز ضروریات هر تلفن هوشمند اندرویدی است. برای همین اگر حوصله مدیریت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بیایید رو راست باشیم و به یک موضوع اعتراف کنیم: وجود اپلیکیشنی که بتواند حافظه رم و فایل های دورریختنی سیستم عامل را مدیریت کند، جز ضروریات هر تلفن هوشمند اندرویدی است.

برای همین اگر حوصله مدیریت این کار را به طور دستی ندارید، برای جلوگیری از کُندی و هنگ کردن سیستم عامل حتما می بایست یکی از اپلیکیشن های مدیریت حافظه را در موبایل اندرویدی تان نصب کنید. در این زمینه، اپلیکیشن The Clenaer یکی از کارآمدترین ابزار سیستم عامل گوگل محسوب می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

پاکسازی حافظه و حذف اپلیکیشن های غیرضروری کارهایی هستند که به صورت دستی هم می توانید انجامشان دهید، اما احتمال خطا و حذف فایل های مهم در این روش بسیار بالاست و زمان زیادی هم از شما می گیرد.

unnamed (1)

The Cleaner زحمت انجام این کار را از دوشتان برداشته و وظایفی مثل پاکسازی حافظه از فایل های دور ریختنی و حذف اپلیکیشن های مشکوک را به صورت خودکار برایتان انجام می دهد.

اگر اجرای روان و بی نقص بازی های سنگین برایتان اهمیت دارد، با فعال کردن حالت Game Booster در این اپلیکیشن می توانید کیفیت اجرای بازی در گجت اندرویدی تان را یک پله ارتقا دهید. البته این حالت بیشتر برای بهبود اجرای بازی ها در موبایل های میان رده ای طراحی شده که حافظه رم بالایی ندارند و به خاطر اشغال کامل فضای آن گاهی در اجرای بازی ها دچار مشکل می شوند.

بعضی از اپلیکیشن های اندروید برای نصب، از شما دسترسی های مشکوک و غیر مرتبطی به موضوع کاریشان می خواهند. The Cleaner می تواند آنها را تشخیص داده و به شما پیشنهاد دهد که آنها را از سیستم عامل حذف کنید. بنابراین اپ مذکور را به غیر از یک مدیریت کننده رم، می توان یک اپلیکیشن امنیتی هم به شمار آورد.

قیمت رایگان،‌ حجم کم، سرعت بالا و ویجت مخصوص پاکسازی سریع رم مواردی هستند که The Cleaner را به یک اپلیکیشن مدیریت حافظه ایده آل در اندروید تبدیل کرده اند. اگر موبایل اندرویدی تان کند شده و مثل سابق عمل نمی کند، شاید بد نباشد که با دانلود و نصب The Cleaner سر و سامانی به آن بدهید. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود نمایید.

The Cleaner

The Cleaner

سازنده: Liquidum Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمود
    محمود | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا عالیه حتما نصب کنید و در هر قسمت چند با کلین کنید تا کلمه All Clear را ببینید. والسلام

  • زرین
    زرین | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    نام فایل حاوی صداهای زنگ در گوشی چیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی