ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تایید FCC را برای لومیا ۶۵۰ دریافت کرد

تنها چند روز پیش بود که مشخصات نهایی شده لومیا ۶۵۰، میان رده ی هنوز معرفی نشده ی مایکروسافت را برایتان نقل کردیم. حالا، کمیسیون ارتباطات ایالات متحده موسوم به FCC، همین تلفن هوشمند را تایید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

تنها چند روز پیش بود که مشخصات نهایی شده لومیا ۶۵۰، میان رده ی هنوز معرفی نشده ی مایکروسافت را برایتان نقل کردیم. حالا، کمیسیون ارتباطات ایالات متحده موسوم به FCC، همین تلفن هوشمند را تایید کرده و به زودی باید در انتظار رونمایی از آن باشیم.

در خبر قبلی گفته بودیم که لومیا ۶۵۰ با دو نمونه تک و دو سیم کارت وارد بازار خواهد شد. این دو نمونه، به ترتیب شماره مدل های RM-1152 و RM-1154 را یدک می کشند.

اکنون موبایلی که مورد تایید FCC قرار گرفته، دارای شماره مدل RM-1152 بوده که در اصل، نمونه تک سیم کارت از لومیا ۶۵۰ مایکروسافت است.

دو روز پیش وب سایت VentureBeat تصویر و مشخصاتی از این تلفن هوشمند را منتشر کرده بود و خبر داد که ظاهر این میان رده، از محصولات برتر شرکت ساکن ردموند با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ XL، زیباتر است.

بر اساس آخرین خبرها در خصوص لومیا ۶۵۰، این محصول با نمایشگری ۵ اینچ و رزولوشن 720p یا همان HD همراه خواهد شد. این در حالیست که میزان حافظه RAM دستگاه به یک گیگابایت می رسد و مایکروسافت همانند لومیا ۵۵۰، از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۲۱۰ بهره گرفته که در آن می توان یک پردازنده ۴ هسته ای را یافت. دوربین اصلی لومیا ۶۵۰ دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و مایکروسافت، یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری را برای تلفن همراه مورد بحث انتخاب کرده است.

اکنون، پس از تایید FCC، می توان انتظار داشت که مایکروسافت،‌ لومیا ۶۵۰ را طی روزهای آینده و پیش از پایان یافتن ماه ژانویه به شکل رسمی معرفی نماید.

gsmarena_002-w600

gsmarena_003-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sinbad Sinbadi
    Sinbad Sinbadi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    چرا مایکی اینجوره؟؟؟؟

  • امیر
    امیر | ۱۹ دی ۱۳۹۴

    چرا اسنپ 210؟
    خیلیییی ضعیفه
    مایکی انگار داره مخصوصا هرچی میسازه یه جاش رو خراب میکنه تا کسی لومیا نخره

مطالب پیشنهادی