ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مریسا میر و بحران یاهو
تکنولوژی

سرویس ویدیوی آنلاین Yahoo Screen در سکوت خبری تعطیل شد

سرویس نوپای Yahoo Screen که قرار بود رقیبی برای سرویس های مشابهی چون یوتیوب، نتفلیکس و هولو باشد، هفته پیش در سکوت خبری به فعالیت خود پایان داد. نکته جالب توجه این است که به نظر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

سرویس نوپای Yahoo Screen که قرار بود رقیبی برای سرویس های مشابهی چون یوتیوب، نتفلیکس و هولو باشد، هفته پیش در سکوت خبری به فعالیت خود پایان داد. نکته جالب توجه این است که به نظر می رسد این اتفاق برای هیچ کس مهم نبوده و انگار کسی دلش برای آن تنگ نمی شود.

یکی از سخنگویان یاهو در مصاحبه با Variety در این باره گفت:

در یاهو ما به طور مستمر محصولات و سرویس های خود را رصد می کنیم و تلاش داریم با کیفیت ترین تجربه را در اختیار کاربرانمان قرار دهیم. با همین دیدگاه، محتوای ویدیویی که تا پیش از این در سرویس Yahoo Screen عرضه می شد، از این پس در «مجله دیجیتال» ما به کاربران عرضه خواهد شد. به این شکل مراجعین می توانند به محتوای تکمیلی به صورت یکجا دسترسی داشته باشند.

چنین کارهایی در این شرایط بحرانی که گریبانگیر یاهو شده به هیچ وجه بعید نبود. برخی گزارش ها تاکید دارند که سرمایه گذاران یاهو را برای کوچک سازی خود و حدف بخش های زیانده تحت فشار گذاشته اند. شاید چنین رفتاری نشانه آماده شدن آنها برای به فروش رساندن شرکتشان باشد. اگر چنین برداشتی درست از آب دربیاید، می توان انتظار داشت که در آخر از  یاهو جز پوسته ای توخالی و یک برند باسابقه، و البته موتور حستجویش چیزی باقی نماند.

فعلاً می توان Yahoo Screen را یکی از اولین قربانیان این تغییر به حساب آورد،‌ اما نمی توان پیش بینی کرد که نهایت این کوچک سازی ها تا کجا پیش خواهد رفت. در هر حال اگر در روزها و ماه های آینده شاهد جداسازی و یا تعطیلی بخش های دیگر این غول سابق جستجوی اینترنتی بودید، هیچ تعجب نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali
    ali | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    lotfan yeki komakam kone ba mororgare korom ke miam digiato aks va clip load nemishe moshkel az chie??

  • ananymous
    ananymous | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    دل آدم میسوزه واسه ماریسا میر!

مطالب پیشنهادی