ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فرزندان جنگ؛ معرفی بازی Brothers in Arms 3 [با پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار]

سالهاست که کاربران ایرانی اپلیکیشن ها و بازی های خارجی، عادت کرده اند که از آیتم های وسوسه برانگیزی که فقط از طریق پرداخت درون برنامه ای در این محصولات آزاد می شوند، چشم پوشی کنند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

سالهاست که کاربران ایرانی اپلیکیشن ها و بازی های خارجی، عادت کرده اند که از آیتم های وسوسه برانگیزی که فقط از طریق پرداخت درون برنامه ای در این محصولات آزاد می شوند، چشم پوشی کنند.

خوشبختانه به لطف مذاکراتی که طی یکی دو سال اخیر میان اپ استورهای ایرانی و استودیوهای خارجی انجام گرفته، این روزها کاربران ایرانی هم می توانند با پرداخت ریالی، به خرید تمام آیتم های پولی موجود در این محصولات بپردازند.

کافه بازار اولین اپ استور ایرانیست که طبق قراردادی با کمپانی پرآوازه گیم لافت،‌ این امکان را برای گیمرهای ایرانی فراهم کرده که اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش به معرفی چهار بازی این کمپانی با امکان پرداخت ریالی به شما پرداختیم.

Brothers in Arms 3 هم یکی دیگر از بازی های فوق العاده خوش ساخت گیم لافت است که حالا پرداخت ریالی را هم به امکاناتش اضافه کرده. اما آیا حالا و با وجود گذشت دو سال از انتشار بازی، هنوز هم می توان از آن لذت برد؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد.

با دیجیاتو همراه باشید. 

بگذارید از همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم: بله، Brothers in Arms 3 هنوز هم عالیست و در سبک خودش رقیبی ندارد. این شوتر مالتی پلیر گیم لافت با تم جنگ جهانی، جز معدود بازی های موبایلی است که تجربه ای تقریبا برابر با عناوین مالتی پلیر کنسولی را برایتان به ارمغان می آورد.

screen640x640 (2)

Brothers in Arms 3 در اصل یک بازی اینترنتی است با محوریت مسابقات مالتی پلیر، هر چند که از یک بخش داستانی کوتاه هم بهره می برد.

4 نقشه نسبتا بزرگ در بازی وجود دارند که می توانید سربازتان را در جبهه متحدین یا متفقین به آن بفرستید، و نکته عالی این که به طور کامل (نه به صورت سکانس های از پیش رندر شده) کنترل او را در دست بگیرید.

در حالت مالتی پلیر دو مد بازی پیش روی شماست: Team Deathmatch و Free For All که در اولی هدف پیروزی در قالب تیم و در دومی به صورت فردی است. مثل تمام شوترهای نظامی،‌ با کسب تجربه بیشتر لول آپ می شوید و دسترسی به قدرت ها و سلاح های بهتری برایتان فراهم می شود.

screen640x640 (1)

هر چند که به لطف امکان پرداخت درون برنامه ای، دیگر لازم نیست برای دسترسی به تفنگ ها و زره های ویژه به لول مشخصی برسید. با هزینه کردن برای این بازی هم راحت تر لول آپ می شوید و هم در میدان مبارزات آنلاین، حرف بیشتری برای گفتن خواهید داشت. در واقع هر چقدر در BiA 3 پول بدهید، همانقدر هم آش می خورید!

شک نکنید که Brothers in Arms 3 با بخش مالتی پلیری در سطح کنسول و پی سی، حالت تک نفره جذاب و گرافیکی فوق العاده هنوز هم می تواند شما را به وجد بیاورد، حتی اگر دو سال از تاریخ انتشارش گذشته باشد.

توجه داشته باشید که فایل دیتای حدودا ۷۰۰ مگابایتی بازی را می بایست به صورت درون برنامه ای دانلود کنید. بنابراین پیش از دانلود بازی، از کیفیت اینترنتی که به آن متصل هستید اطمینان حاصل کنید.

Brothers in Arms® 3: Sons of War

Brothers in Arms® 3: Sons of War

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 847 / 807 / 616 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Mamareza
    Mamareza | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

    بهترین بازی شوتر سوم شخص در جهان بسیاری از ایرانیان توشن واقعا جذابه بهتر از کلش و متفاوت تره تا بازی های دیگه آنلاینشم خوبه مشکلی نداره بعضی از دوستان نت شون ضعیفه و یا ای دی اس الشون کمی بد کار میکنه وگرنه عالیه

  • علی
    علی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    باسلام میخواستم بدونم خریدش به چه صورته من میخوام خریدکنم ارورمیده یه پیغام میده با دو گزینه کنسل و یکی دیگه با وای فای وصل میشم برای رفتن مرحله 5 حتما باید یه اسلحه تیروکمان داردوربین داربخری که نمیشه خریدچیکار بایدکرد

  • مهدی
    مهدی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    آقا همه چیش عالیه عالی ولی من تو وار نمیتونم اسلحه هامو عوض کنم میگه باید به وای فای وصل شی راه دیگه نداره

  • hamid aryan foster
    hamid aryan foster | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    واقعأبی نظیره,رودستش نیست دیگه
    اونایی که دنبال دیتاهستن بدونن اگه بخان بازی خوب جواب بده,بازی روبدون دیتانصب کنن,بعدکه بازکنید,اگه اینترنت داشته باشین,خودش نصب میشه,کمی زمان برهست اما ,این روش بهتر ازدانلود بازی ودیتابصورت همزمانه,خودم روچندتاگوشی مختلف که بامشکل مواجه بودن امتحان کردم جواب میده,پس بازی رو جدانصب کنید,دیتاهم با باز کردن بازی,اگه نت داشته باشیدنصب میشه,بعدش دیگه نت نمیخاد,توجه کنید این بازی به دوصورت موجوده,بازی ودیتا باهم,و,جدا,موفق باشین

  • تکاور
    تکاور | ۷ بهمن ۱۳۹۴

    این بازی از نظر گرافیو سه بعدی واقعا در اندروید بی نظیر وشاید اولین هست اما برای بازی آنلاین سرورهای آشغال وخیلی ضعیفی داره که مدام رو اعصاب بازیکناست!
    وسطح گرافیک بازی اصلا با سرورهاش جور نیست .
    هنوز دیر نشده مسوولین بازار منتقل کنند تا توسعه دهنده بازی اصلاح کنه.لازم بذکره که من اینترنت وای فای هشت مگابایتی عالی دارم ولی مدام از بازی منو دوستان بیرون میندازه و یا برای ساختن گروه جدید بعد ده تا گروه اورلود میده!

    • تکاور
      تکاور | ۶ فروردین ۱۳۹۵

      الان یکماه هست کسی به گرد تکاور نرسیده ولی چرا اینقدر ایونت نمیگذاریدتا مزه بازی کم بشه!فقط یکبار ایونت گذاشتن واقعا که!
      بعدشم وقتی ستاره برمیداری بعضا اون امکانات رو نمیده و لحاظ نمیکنه واقعا بازار بفکر حق مشتریانش باشه تا اعتماد عمومی بیشتر جلب بشه .مسولین گیم لافت چرا نباید پاسخگو باشند!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی