ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل Weather Card های جدیدی را به دستیار هوشمند اندروید می آورد

احتمالا هنگام کار در محیط گوگل ناو با Weather Card ها مواجه شده اید؛ صفحات کوچک مستطیلی شکلی که برایتان وضعیت آب و هوای شهرهای مختلف را پیش بینی می کنند. به نظر می رسد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

احتمالا هنگام کار در محیط گوگل ناو با Weather Card ها مواجه شده اید؛ صفحات کوچک مستطیلی شکلی که برایتان وضعیت آب و هوای شهرهای مختلف را پیش بینی می کنند.

به نظر می رسد که گوگل از طراحی فعلی این کارت های حاوی اطلاعات هواشناسی راضی نیست، به همین خاطر طبق گزارش منابع مختلف اینترنتی هم اکنون روی طراحی جدیدی برای آنها متمرکز شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

همانطور که از اسکرین شات ها پیداست، Weather Card های گوگل ناو به طراحی جدیدی مزین شده اند. از حالا به بعد رنگ پس زمینه کارت ها بسته به زمان روز و وضعیت آب و هوا مرتبا تغییر می کند، در حالی که قبلا تنها یک صفحه سفید ثابت را مشاهده می کردیم.

مضاف بر این طراحی بک گراند هم استایل کارتونی به خود گرفته و حالا انیمیشن های زیباتری را در بخش پیش بینی آب و هوای امروز شاهد هستیم.

New-Google-Weather-Card-2

اما به غیر از تغییرات ظاهری، قابلیت های جدیدی هم به Weather Card های گوگل ناو اضافه شده اند. بخش آب و هوای امروز حالا اطلاعات بیشتری همچون کیفیت هوا، زمان طلوع و غروب خورشید و پیام های سلامتی را در اختیارتان قرار می دهد.

اطلاعات هواشناسی این کارت ها را نیز حالا می توانید در سه تب مجزا ببینید: امروز، فردا و ده روز آینده. گوگل هنوز از زمان انتشار این بروزرسانی صحبتی به میان نیاورده و در حال حاضر آن را برای تست در اختیار گروه کوچکی از کاربران اندروید قرار داده، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Weather Card ها می بایست اندکی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    بیکارید شماهم وفت ملتو با این چرت و پرتها میگیرید. آخه اینم خبردادن داره؟

  • danny
    danny | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    چطوری باید فعالش کنم چون تو ایران در دسترس نیست

مطالب پیشنهادی