ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش هر سهم توییتر در بازار بورس برای اولین بار به زیر ۲۰ دلار رسید

بازارهای بورس آمریکا و تحلیلگران این کشور همواره باور دارند که همه صنایع، باید در حال رشد باشند و این مشکلیست که اکنون «توییتر» با آن دست به گریبان شده چرا که اخیرا نتوانسته رشد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

بازارهای بورس آمریکا و تحلیلگران این کشور همواره باور دارند که همه صنایع، باید در حال رشد باشند و این مشکلیست که اکنون «توییتر» با آن دست به گریبان شده چرا که اخیرا نتوانسته رشد مناسبی داشته باشد و به همین علت، ارزش هر سهم اش نیز برای اولین بار پایین تر از ۲۰ دلار آمده است.

آقای برایان وایزر، یکی از تحلیلگران ارشد موسسه تحقیقاتی Pivotal Research در این خصوص می گوید: «شگفت انگیز است که ببینیم یکی از بزرگترین شرکت های اینترنتی با سهامی به این ارزش اندک مواجه شده است.»

پایین آمدن ارزش سهام توییتر، رابطه مستقیمی با نظر تحلیلگران ساکن خیابان Wall در نیویورک دارد و به نظر می رسد این افراد و موسسات تحقیقاتی، به هیچ عنوان آینده ای روشن را برای برند یاد شده پیش بینی نمی کنند و این در حالیست که گزارش مالی حاکی از زیان خالص توییتر در سه ماهه چهارم ۲۰۱۵، بر همین گمانه زنی های منفی دامن زد.

اوضاع توییتر مدت هاست که با مشکل مواجه شده و به همین علت، سهام داران این شرکت از آقای جک دورسی، یکی از موسسین توییتر درخواست کردند تا خودش وارد میدان شده و مدیریت کلی این شرکت را در دست گیرد.

پیش از این، تحلیلگران ارزش برند مذکور را معادل ۱۴.۲ میلیارد دلار برآورد کرده بودند و با توجه به پایین تر آمدن هر سهم توییتر از ۲۰ دلار، اکنون ارزش آن به ۱۳.۶ میلیارد دلار رسیده است. لازم به ذکر است که سهام توییتر در نوامبر سال ۲۰۱۳ به شکل عمومی عرضه شدند و در همان زمان، ارزش این شرکت ۴۰ میلیارد دلار برآورد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پژمان
    پژمان | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    گوگل باید توییتر رو بخره .... اینجوری هم تویتر به یک سرانجامی میرسه ... هم گوگل بلاخره صاحب شبکه اجتماعی میشه ..

  • ali
    ali | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    40 میلیارد کجا ۱۳ میلیارد کجا رشد حبابی که میگن همینه دیروز یاهو و مای اسپیس امروز توییتر شاید فردا فیسبوک اوبر و واتساپ و ...کلا اینجور ارزشگزاریها دوستان وال استریتی همینجور با مخ زمین خوردنها هم داره ?

مطالب پیشنهادی