ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس موسیقی اپل در عرض 6 ماه 10 میلیون مشترک پیدا کرده

به گزارش «فایننشال تایمز»، سرویس موسیقی اپل در حال حاضر 10 میلیون مشترک دارد. این میزان کاربر فقط در عرض 6 ماه به دست آمده که در مقایسه با حضور 6 ساله اسپاتیفای رقم قابل ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

به گزارش «فایننشال تایمز»، سرویس موسیقی اپل در حال حاضر 10 میلیون مشترک دارد. این میزان کاربر فقط در عرض 6 ماه به دست آمده که در مقایسه با حضور 6 ساله اسپاتیفای رقم قابل ملاحظه ای به شمار می رود. این در حالیست که این اپلیکیشن هنوز هم یکی از برنامه های محبوب اپ استور محسوب می گردد و همچنان افراد بیشتری آن را دانلود و نصب می نمایند.

جا دارد اشاره کنیم، سرویس پخش آهنگ اسپاتیفای برای نخستین بار در سال 2006 میلادی در سوئد راه اندازی گشته. این کمپانی در تابستان سال گذشته اعلام نمود که آنها 75 میلیون عضو از سراسر دنیا دارند که 20 میلیون از آنها با پرداخت پول از این سرویس استفاده می نمایند. بیشتر مشترکان این برنامه به صورت رایگان از آن بهره می گیرند که البته با انبوه تبلیغات و آگهی های بازرگانی همراه است.

برخلاف سرویس یاد شده، اپل موزیک نسخه رایگان به همراه تبلیغات تجاری ندارد و در عوض به کسانی که برای نخستین بار این اپلیکیشن را نصب می نمایند، سه ماه استفاده رایگان هدیه می کند. پس از اتمام 90 روز، کاربران می توانند اشتراک خود را لغو نموده یا برای استفاده از آن هزینه ای به مبلغ 9.99 دلار به صورت ماهانه پرداخت نمایند.

جالب است بدانید اعضای یک خانواده این امکان را خواهند داشت تا با پرداخت 14.99 دلار به صورت ماهانه یک اشتراک چند نفره از سرویس استریم موسیقی اپل را خریداری کرده و حداکثر تا 6 نفر از آن به طور همزمان استفاده نماید.

همچنین جا دارد اشاره کنیم که در اواسط پائیز، کمپانی ساکن کوپرتینو شرکت Beats Music را که در سال 2014 میلادی راه اندازی گشته بود را با قیمت 3 میلیارد دلار خریداری نمود. این بالاترین مبلغی به شمار می رود که این شرکت تاکنون برای خرید موسسه ای جانبی هزینه نموده و خرید آنها شامل به دست آوردن خط تولید هدست های «بیتز آئودیو» نیز می گردد.

با توجه به شایعاتی که این چند وقت اخیر در مورد حذف درگاه 3.5 میلی متری هدفون در آیفون 7 در وب سایت های مختلف شاهد آن هستیم، احتمالا باید منتظر باشیم تا شرکت مورد بحث در سال جاری میلادی موسیقی هایی با کیفیت های بسیار بالا را با توجه به حضور پورت لاتنینگ استریم نماید.

در آخر هم می توان ابراز امیدواری نمود که اگر این صحبت ها صحت داشته باشند، اپل، موبایل آتی خود را باریک تر و ضدآب خواهد ساخت و عمر باتری آن را نیز افزایش خواهد داد. حالا باید منتظر ماند و دید اسمارت فون بعدی این شرکتِ نامی چگونه خواهد بود و کدام یک از شایعات درست از آب در خواهند آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • خشايارجان
    خشايارجان | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    من كه فعلا تو ٩٠ روز تست همستم ولى تموم بشه حتما تمديد ميكنم
    واقعا عاليه! ٩٨٪‏ آهنگ هايى كه ميخوام رو داره و عالى هم كار ميكنه!
    قبلا از هيچ سرويس استريمى استفاده نكرده بودم و كلا سيستمش رو اشنايى نداشتم ولى اين كه با اپليكيشن موزيك يكپارچه هست، خودش بهترين قابليتشه در برابر بقيه!

    تنها مشكل اينه كه واسه استفاده خانواده، حتما بايد يك كرديت كارت به اسم حساب باشه، اگه اين رو نداشت عالى ميشد

  • bubo
    bubo | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    **موبایل آتی خود را باریک تر و ضدآب خواهد ساخت و عمر باتری آن را نیز افزایش خواهد داد.**

    من موندم همین الانش آیفون ها تو رده بندی عمر باتری تو حالت poor قرار دارن، حالا با نازکتر شدن آیفون چجوری عمر باتری بیشتر میشه؟
    همین الانش باتری 6s نسبت به 6 کمتر شده واسه فن آوری 3D touch بعد نازکتر بشه عمر بیشتر؟ الان با چه ماشن حسابی این رو حساب کردن؟

    • M.a
      M.a | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      اولا که عمر باطری آیفون6 اس پلاس خیلی خیلی هم خوب بوده به کوری چشم بعضیها و از تمام فبلت های کمپانی های معروف مثل سونی و نکسوس گوگل و لوميا ها عمر باطریش بهتر بوده و امتيازش تو جي اس ام 85 شده
      دوما ظرفیت باتری آیفون6 اس کم شده اما عمرش بیشتر به خاطر بهینه سازی های اپل
      که البته بعضی شرکت ها اصلا نميدونن بهینه سازي چیه!
      سوما میتونی به سوختن ادامه بدی!

    • علی
      علی | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      باز این عقده ای نظر داد

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    آخه تا وقتی اسپاتیفای هست با اون همه امکانات هست.....

    • گلمراد
      گلمراد | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      نکنه اینم برای کلاسش گوش میدن؟ :))
      خوب عزیز من این هم حتما امکاناتی داره که مردم رفتن سمتش(خودم هنوز استفاده نکردم)

      • محمد
        محمد | ۲۱ دی ۱۳۹۴

        گل گفتی داداش ... اولا اسپاتیفای امکانات خاصش کجاس که من پریمویوم هستم و چیزی نمیبینم؟ چون سرعت استریمش برا من بهتره من از اپاتیفای فعلا استفاده میکنم ولی جدیدا بعضی خواننده ها مثل سویفت آهنگ های جدیدشون رو نزاشتن اسپاتیفای و کم کم دارم به سمت اپل میوزیک میرم .

مطالب پیشنهادی