ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی رسما از موبایل «Redmi 3» با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری پرده برداشت

امروز صبح شیائومی از یک میان رده تازه به نام «Redmi 3» که مدتی است شایعاتی در خصوص آن می شنویم پرده برداشت. تلفن همراه جدید شیائومی به نمایشگری ۵.۲ اینچ با رزولوشن HD مجهز شده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

امروز صبح شیائومی از یک میان رده تازه به نام «Redmi 3» که مدتی است شایعاتی در خصوص آن می شنویم پرده برداشت.

تلفن همراه جدید شیائومی به نمایشگری ۵.۲ اینچ با رزولوشن HD مجهز شده و چیپست مجتمع اش نیز اسنپدراگون ۶۱۶ بوده که در آن می توان یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۰۵ را یافت.

شیائومی تلفن همراه مورد بحث را با دو گیگابایت حافظه RAM همراه ساخته که برای یک میان رده، میزان مطلوبی به نظر می رسد. این در حالیست که حداقل حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت بوده و کاربر می تواند در صورت نیاز، تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه جانبی به آن اضافه کند. لازم به ذکر است که این تلفن همراه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را داراست که البته یکی از درگاه های سیم کارت هیبریدی بوده و در نقش درگاه کارت حافظه جانبی ظاهر می شود.

دوربین اصلی ردمی ۳ نیز کیفیتی برابر با ۱۳ مگاپیکسل دارد و گشودگی دریچه لنز آن نیز برابر با f/2.0 است. شیائومی در این دوربین از تکنولوژی «PDAF» نیز استفاده کرده که به کاربر اجازه می دهد در یک دهم ثانیه، بر سوژه اش فوکوس کند.

Xiaomi-Redmi-3-is-now-official (2)-w600

در این میان «ردمی ۳» به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. اما نکته ای که پیش از معرفی رسمی خبر ساز شده بود، حضور یک باتری بسیار پر قدرت و ۴۱۰۰ میلی آمپری در این تلفن همراه است. در واقع با استفاده از همین باتری، زمان مکالمه با ردمی ۳ در قیاس با نسل قبلی تا ۸۰ درصد افزایش یافته.

لازم به اشاره است که با وجود چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۱۶، قابلیت شارژ سریع کوالکام نیز در این محصول وجود دارد.

شیائومی ردمی ۳، ضخامتی برابر با ۸.۵ میلیمتر داشته و وزن اش هم به ۱۴۴ گرم می رسد که برای یک موبایل دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، عالی به نظر می رسد. نکته جالب دیگر اینکه شرکت سازنده، قیمت دستگاه یاد شده را برابر با ۶۹۹ یوان چین اعلام کرده که با تبدیل این مبلغ، به حدود ۱۰۷ دلار دست پیدا می کنیم. شیائومی اعلام نموده که این محصول را در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره ای از فردا در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • علی
    علی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    باتری این گوشی عالیه :)
    خوب پاوربانکه :)
    من منتظرم وبسایت xiaomi-fa.com موجود کنه یکیش رو بخرم
    من به این وبسایت زنگ زدم، میگن که چون ازش استقبال شده، قیمتش خیلی رفته بالا. به محض اینکه قیمتش منطقی موجود میکنن.

  • ali
    ali | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    خوشم میاد بعضیا میبینن این برند با این مشخصات این قیمت رو میده اعصابشون خورد میشه چون 4 برابرش رو با همین مشخصات دادن یه برند دیگه..!!(میسوزن..!)
    وقتی میفهمن که کلاه گشاد سرشون رفته و اون وقته که بوی سوختگی میاد..!
    (اینجا جای بعضی چیزا نیس وگرنه واقعیت های زیادی هست..)
    وقتی میگه کوالکام روشه دیگه بنجل معنی نداره که...چنان میگن بنجل انگار HTC چی روش داره..!!(دیگه از کوالکام کجا..بهترینشه دیگه..)
    این حرف بنجل وقتی واقعیت پیدا میکنه که شرکته یه قطعه ساخت ناکجا آباد بزاره روش که معلوم نیس از کجا آورده..

    • bad name
      bad name | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      طرز فکرتو عوض کن ایشون منظورش اینه که تا وقتی ایفون سامی اچ تی سی که میره سراغ اینا درزم این گوشیا باید مفت بدن وردارن وگرنه هیچکس سراغ اینا نمیره دیگه نمیان که قیمت سامی و ایفون رو بزارن قانون ارزون میدن تا بعضی ها برن سمتشون زود قضاوت نکن (-:

    • محمود
      محمود | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      سلام دوست عزیز نمی دونم شما تا الان گوشی چینی داشتی یا نه یکی از بزرگترین مشکلات این گوشیها عدم پشتیبانی نرم افزار هست . بیس این گوشی برای بازار چین طراحی میشه و داشتن سخت افزار قوی خیلی اهمیتی نداره وقتی که اپدیت نداشته باشه. و نرم افزارهای چینی پیش نصب اعصاب خورد کن هستند.

      • پوریا
        پوریا | ۲۱ دی ۱۳۹۴

        به کشور سازنده چکار داری برادر؟بهترین پشتیبانی نرم افزاری همه گوشیا مال شیاومی می 4 هست چون یه سیستم عامل تازه براش داده.گوشیای آنرو بالارده های هواوی پشتیبانی خیلی خوبی دارن.زد تی ای شنیدم پشتیبانی خوبی داره.لنوو هم پشتیبانیش بد نیست.شیاومی آپدیت هفتگی میده.بعدش سامسونگ برا میانرده هاش نهایتا یه آپدیت میده تو همونم خراب میکنه(داشتم که میگم.گرند 2 بعد آپدیت ضعیف شد)به نظرم بدترین پشتیبانیو سامسونگ داره.

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    عجب دیزاینی داره واقعا که زیباست .......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی