ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Galaxy S7 edge سامسونگ با دوربین 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود

در شایعات اخیر اعلام شده بود که در موبایل های آتی سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 edge به جای دوربین 16 مگاپیکسلی که از سال 2014 میلادی تاکنون در بیشتر پرچمداران این کمپانی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

در شایعات اخیر اعلام شده بود که در موبایل های آتی سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 edge به جای دوربین 16 مگاپیکسلی که از سال 2014 میلادی تاکنون در بیشتر پرچمداران این کمپانی حضور داشته، حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. اگر مشتاق بودید که خبری مبنی بر انکار این شایعه به گوشتان برسد، متاسفانه باید نا امیدتان کنیم زیرا امروز اطلاعاتی در پایگاه داده آنتوتو منتشر گشته که نشان می دهد موبایل S7 edge به شماره مدل SM-G935A از طرف اپراتور AT & T با دوربین 12 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

صرفا به این جهت که دوربین این دستگاه رزولوشن مدل های قبلی را ندارد نمی توان گفت که کیفیت آن پائین خواهد بود، به ویژه اینکه گفته می شود دوربین جدید، گشادگی دهانه لنز f/1.7 دارد که قادر است در محیط های کم نور و تاریک عکس های بسیار باکیفیتی بگیرد.

همچنین باید اضافه نمائیم به دلیل پردازش نرم افزاری بسیار خوب سامسونگ، کیفیت نهایی تصاویر این دوربین فرق چندانی با قبل نخواهند داشت. اما این را هم بدانید که بدون شک میزان زوم این دوربین کمتر از نسخه های 16 مگاپیکسلی است و همچنین احتمالا برآمدگی دوربین آن نیز به نسبت نمونه های موجود در موبایل های گلکسی S6 و نوت 5 نیز کمتر خواهد بود.

از دیگر موارد تعجب برانگیزی که در اطلاعات پایگاه داده AnTuTu دیده می شود این بوده که اس 7 اج قرار است نمایشگر 5.1 اینچی داشته باشد. این در حالیست که پیش از این اعلام گشته بود این اسمارت فون با نمایشگر 5.5 اینچی عرضه خواهد گشت. از این رو این طور احتمال داده می شود که اندازه بزرگ تر به مدل گلکسی S7 Plus تعلق داشته باشد که با استناد به شایعات به همراه مدل های مورد بحث معرفی خواهد گشت. 

s7-edge-antutu-341x540

از دیگر مشخصه هایی که در حال حاضر در مورد گلکسی S7 edge اعلام گشته این است که چیپست اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم، دوربین دوم 5 مگاپیکسل، 64 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل نسخه 6.0 اندروید خواهد داشت و رزولوشن نمایشگر آن نیز 2560×1440 پیکسل خواهد بود.

برای اینکه بدانیم کدام یک از اطلاعات و خبرهایی که در رابطه با این دیوایس اعلام گشته اند، درست از آب در می آیند باید تا ماه دیگر صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • rgm ENGINER
    rgm ENGINER | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    سلام
    دوستان نا مطلع چرا همچی رو بخاطر رزولوشن کمتر خراب میکنند؟ هیچ عقل سلیمی به این باور نمیرسه که سامشونگ بخاد در همچین مرحله ای از نام شرکتش دست به همچین اشتباه بزرگی بزنه
    در مکانیسم کارکرد دوربین تنها رزولوشن 12 یا 16 پیکسلی کاربرد نداره بلکه شما دیدید که z1 با دوربین 20 مگا پیکسلیش کار خاصی نکرد
    در فرایند عکس گیری رزولوشن جاشو به دیافراگم تنظیم شده به نسبت lcd و cpu گوشی gpu لرزشگیر اپتیکال کیفیت lcd فوکوس های نسل جدید و خیلی چیزای دیگه میده این رزولوشن به معنای بدی دوربین نیست به نظر من save سامسونگ برای پایین نگه داشتن قیمت پرچمدارشه که مطمینم موفق میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی