ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ یک پیست اختصاصی برای تست ماشین های خودران خود دارد

با اینکه گوگل نخستین شرکتی بود که وارد عرصه تولید ماشین های خودران گشت اما اکنون تنها بازیگر این صحنه نیست و کمپانی های متفاوتی همانند تسلا، اپل، Uber و ... نیز قدم در این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

با اینکه گوگل نخستین شرکتی بود که وارد عرصه تولید ماشین های خودران گشت اما اکنون تنها بازیگر این صحنه نیست و کمپانی های متفاوتی همانند تسلا، اپل، Uber و ... نیز قدم در این راه گذاشته اند تا با سرعت هر چه بیشتر بتوانند بهترین خودروهای بدون راننده را راهی خیابان ها نمایند.

رقابت این شرکت ها همیشه به نفع کاربران بوده زیرا آنها دائما در حال طراحی و توسعه فناوری ها و امکانات جدید و قدرتمند هستند تا بتوانند مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

در همین راستا باید گفت سامسونگ نیز از جمله شرکت هایی است که ورود خود به این حوزه را اعلام نموده و قصد دارد با گردآوری تیمی ویژه روی مباحث فناوری های ماشین های خودران تمرکز نموده و تکنولوژی های مرتبط به آن را توسعه بخشد.

تاکنون نیز اخبار متعددی در مورد همکاری غول تکنولوژی ساکن کره جنوبی با شرکت هایی همانند بی ام دابلیو و همچنین همتای ژاپنی خود یعنی پاناسونیک وجود داشته. به طور مثال گفته می شود با شرکت پاناسونیک در زمینه تولید دستیار دیجیتالی هوشمند برای ماشین های خودران وارد مذاکره شده.

اما امروز نیز خبرهای تازه ای در این باب منتشر گشته اند که گویا سامسونگ در نظر دارد از پیست اختصاصی برای تست اتومبیل های بدون راننده خود بهره بگیرد.

بد نیست بدانید شرکت مورد بحث در کره جنوبی یک پارک فناوری اختصاصی دارد که در آن پارک یک زمین مسابقه اتومبیل رانی واقع شده که از سال 2009 به بعد دیگر مورد استفاده قرار نگرفته است. از آن تاریخ تا به امروز این پیست فقط به منظور تست خودروها، برگزاری رویدادها، نمایشگاه ها و موارد مشابه استفاده می شده اما اکنون، سامسونگ با همکاری دولت قصد دارد این منطقه را به زمین آزمایش ماشین های خودران خود اختصاص دهد و آن را به تمامی امکانات یک جاده ی واقعی مجهز گرداند.

در این زمینه نیز خود شرکت یاد شده اعلام داشته: «یافتن فضای جدید برای ساخت پیست به منظور تست ماشین های بدون راننده کار چندان آسانی نیست و مشکلات متعددی همانند دریافت مجوز و ... در پیش دارد». از این روز آنها به همان پیستی که اکنون در اختیار دارند اکتفا نموده و می خواهند ملزومات لازم برای کاربردی تر نمودن این زمین 4.5 کیلومتری را به آن اضافه نموده و از آن بهره بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کامران
    کامران | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    واقعا تبریک میگم به سامسونگ

مطالب پیشنهادی