ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و قیمت اولین محصول سری F آپو مشخص شد

آپو یکی از تولید کنندگان تلفن هوشمند در کشور چین است که البته بیشتر با محصولات برند زیر مجموعه خود به نام Find شناخته می شود. اما محصولات این برند در خارج از بازار کشور ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

آپو یکی از تولید کنندگان تلفن هوشمند در کشور چین است که البته بیشتر با محصولات برند زیر مجموعه خود به نام Find شناخته می شود. اما محصولات این برند در خارج از بازار کشور چین چندان شناخته شده نیستند و از سوی دیگر ظهور رقبایی مثل وان پلاس و شیائومی نیز عرصه را برای رقابت در بازارهای جهانی برای دیگر تولید کنندگان چینی تنگ کرده است.

شرکت آپو از همین رو تصمیم گرفته با اضافه کردن تلفن های هوشمند سری F به تولیدات خود، محصولاتی با تمرکز بر طراحی ارائه کند که قادر باشند در میدان سهمگین رقابت امروز، توجه خریداران را به خود جلب نمایند.

نخستین محصول از خانواده تازه نیز Oppo F1 نام خواهد داشت که عرضه آن از تاریخ ۱ بهمن با قیمت حدود ۲۹۰ دلار در ویتنام آغاز شده و بر اساس اطلاعات سایت سازنده، از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ و بدنه یکپارچه آلومینیومی با ضخامت ۷.۲۵ میلی متر بهره می برد.

سازنده علاوه بر این چیپست اسنپدراگون ۶۱۶ را برای محصول خود در نظر گرفته که از ۸ هسته کورتکس A53 با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ادرینو ۴۰۵ برخوردار است.

تلفن هوشمند F1 همچنین از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می برد اما حافظه داخلی آن به ۱۶ گیگابایت محدود است که البته می توانید آن را با استفاده از درگاه کارت حافظه افزایش دهید.

از دیگر مشخصات محصول جدید نیز لازم است به دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی اشاره کنیم که نسخه ۲.۱ از رابط کاربری سازنده روی آن قرار گرفته است.

در پایان می توانید تصاویری از تلفن هوشمند Oppo F1 را مشاهده نمایید.

Oppo-F1-Official-Image-2-KK

Oppo-F1-Official-Image-3-KK

Oppo-F1-Official-Image-4-KK

Oppo-F1-Official-Image-5-KK

Oppo-F1-Official-Image-6-KK

Oppo-F1-Official-Image-7-KK

Oppo-F1-Official-Image-8-KK

Oppo-F1-Official-Image-9-KK

Oppo-F1-Official-Image-10-KK

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    اپو خیلی گرون فروشه.همین دیروز ردمی 3 با مشخصات بهتر 107 دلار معرفی شد.

  • مرتضی
    مرتضی | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    خوبه سازنده ها باید همه این مشکل رم حل کنن
    اندروید تا جایی که من با گوشی ها کار کردم
    باید حداقل۲گیگ رم داشته باشه که حتی کوچکترین لگ نداشته باشه مشخصات خوبی داره حداقل باید full hdبزنن دیگه ناسلامتی ۲۰۱۶ هستیم

مطالب پیشنهادی