ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Smart Volume Control؛ اپلیکیشنی برای مدیریت کامل صدا در اندروید

همه ما روزانه و بسته به موقعیت های مختلف، ناچارا چندین دفعه تنظیمات صدای تلفن هوشمندمان را تغییر می دهیم. مثلا هنگام ورود به یک محیط کاری ساکت، صدای زنگ را خاموش یا کم می کنیم یا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

همه ما روزانه و بسته به موقعیت های مختلف، ناچارا چندین دفعه تنظیمات صدای تلفن هوشمندمان را تغییر می دهیم. مثلا هنگام ورود به یک محیط کاری ساکت، صدای زنگ را خاموش یا کم می کنیم یا بالعکس هنگام رانندگی، آن را در بیشترین حد ممکنش می گذاریم.

تنظیم دستی این موارد، آن هم به طور روزانه کار ملال آور و زمان بری است؛ به همین خاطر برای اتوماسیون این کار می توانید از اپلیکیشن هایی بهره بگیرید که با ساخت پروفایل صوتی برای موقعیت های مختلف، در زمان و تاریخی مشخص می توانند صدای تلفن هوشمند شما را به طور خودکار تنظیم کنند. اپلیکیشن Smart Volume Control برای این وظیفه، یکی از برترین اپلیکیشن های پلتفرم اندروید به شمار می آید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Smart Volume Control نه تنها شما را از تنظیم دستی صدا خلاص می کند، بلکه می تواند در زمانی که برایش تعیین می کنید کنترل روشن و خاموش شدن مواردی مثل بلوتوث، وای فای، هات اسپات، اینترنت دیتا، حالت Airplane و روشنایی تصویر را هم در دست بگیرد.

Smart Volume 2

برای انجام تمام این کارها هم کافیست که یک پروفایل بسازید. مثلا تعیین کنید که تلفن هوشمند شما 7 روز هفته را از ساعت هشت صبح تا دو بعد از ظهر، در حالت سایلنت باشد و خارج از این بازه زمانی با بیشترین حجم صدای ممکن زنگ بخورد. همین کار را برای دیگر آیتم ها مثل بلوتوث و وای فای هم می توانید انجام دهید.

یکی از قابلیت های جالب این اپ، در نظر گرفتن حجم صدای رینگتون مجزا برای هر یک از مخاطبین است. با این قابلیت می توانید صدای زنگ را برای بعضی از مخاطبین کاهش داده تا از جلب توجه دیگر افراد از تماس او با شما جلوگیری کنید یا بالعکس، صدای زنگ را بالاتر از حد معمولی ببرید.

برای دسترسی سریع به پروفایل هایی که در Smart Volume Control ساخته اید هم اپلیکیشن 30 ویجت در شکل و طرح های مختلف برایتان در نظر گرفته که می توانید از آنها روی صفحه خانه اندروید بهره ببرید.

Smart Volume Control بسیاری از قابلیت هایش را در نسخه Lite (رایگان) در اختیارتان می گذارد، هر چند بهتر است که برای استفاده از حداکثر قابلیت ها نسخه Pro آن را خریداری کنید. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید از گوگل پلی یا مراجعه به این آدرس اینترنتی دانلود نمایید.

Smart Volume Control

Smart Volume Control

سازنده: .Direct-services s.r.o قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی