ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Facebook Mentions به گوگل پلی آمد؛ نسخه ای ویژه از این شبکه اجتماعی برای افراد مشهور

اپلیکیشن Facebook Mentions که در جولای 2014 برای کاربران iOS منتشر شده بود، بالاخره امروز در دسترس اندرویدی ها قرار گرفت. از این اپلیکیشن فقط افراد مشهور و دارای حساب های کاربری تأییدشده توسط فیسبوک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

اپلیکیشن Facebook Mentions که در جولای 2014 برای کاربران iOS منتشر شده بود، بالاخره امروز در دسترس اندرویدی ها قرار گرفت. از این اپلیکیشن فقط افراد مشهور و دارای حساب های کاربری تأییدشده توسط فیسبوک می توانند استفاده کنند.

اگر شما هم چهره مشهوری در میان مردم هستید، برای ثبت نام در این اپلیکیشن می توانید از این لینک استفاده کنید. درست است که کاربران iOS مدت هاست به این اپلیکیشن دسترسی دارند، اما تصور می کنیم سلبریتی هایی هم هستند که بخواهند از دستگاه های اندرویدی برای ارتباط با طرفدارانشان بهره بگیرند.

با Facebook Mentions افراد مشهور می توانند به استریم زنده ویدئو در پروفایل کاربری شان بپردازند، و حساب های کاربری فیسبوک، اینستاگرام و توئیترشان را بروز کنند. ضمنا امکان خواندن نظرات دیگر افراد در مورد آنها یا موضوعاتی که به آن علاقه دارند نیز برایشان مهیا شده. این اپلیکیشن موضوعات داغ در فیسبوک را به نمایش در می آورد، و پست های حساب های کاربری که افراد مشهور دنبال می کنند را برای آنها برجسته می نماید.

وقتی که اپلیکیشن مورد بحث برای اولین بار در اختیار کاربران iOS قرار گرفت، افراد معمولی هم می توانستند آن را نصب کنند، اما در عمل کاربردی برای آنها نداشت. بنابراین اگر هنوز آدم مشهوری نشده اید، بهتر است که استفاده از همان اپلیکیشن اریجینال فیسبوک را ادامه بدهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    سلام ببخشید من یه سوال بی ربط دارم من گوشیم رو ریست کردم، آیا راهی هست که بعد از نصب دوباره لاین دوباره اد لیستا و پستا و لایکام برگرده؟؟؟

    • م
      م | ۲۳ دی ۱۳۹۴

      ﻋﺰﻳﺰ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﺎﺭﺑﺮﻳﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﻬﻤﺮاﻩ ﻫﻤﻪ.اﻃﻼﻋﺎﺕ ﺭﻭﻱ ﺳﺮﻭﺭاﻱ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎﻳﻲ ك ﺗﻮﺷﻮﻥ ﻋﻀﻮﻱ ﻣﻮﺟﻮﺩﻩ... ﻓﻘﻄ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺴﺎﺑﺎ ﻭاﺭﺩ ﺷﻲ...!

مطالب پیشنهادی