ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد هوشمند با قابلیت تصویربرداری
تکنولوژی

پهپاد شرکت Lily با استقبال بی نظیر خریداران رو به رو شد

شاید عده ای تصور کنند که پهپادهای مجهز به دوربین های با کیفیت هنوز بازار خود را نیافته اند و کسی آنها را نمی شناسد، اما محصول کمپانی Lily آمده تا آنها را متوجه اشتباهشان سازد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

شاید عده ای تصور کنند که پهپادهای مجهز به دوربین های با کیفیت هنوز بازار خود را نیافته اند و کسی آنها را نمی شناسد، اما محصول کمپانی Lily آمده تا آنها را متوجه اشتباهشان سازد. این شرکت تولید کننده ربات، اخیراً اعلام داشته که پیش فروش پهپاد حدود ۳۴ میلیون دلار را به حساب های آنان روانه کرده است. بنا بر این گزارش، شرکت مورد بحث در این مدت ۶۰ هزار سفارش برای محصول خود دریافت نموده است.

این رقم شاید در برابر فروش تلفن های هوشمند اندکی بیش از هیچ باشد، اما برای شاخه تازه وارد پهپادهای هوشمند با قابلیت تصویربرداری، که هنوز هم برای بسیاری ناشناخته است، رکورد خوبی محسوب می شود. جالب تر این که بخش اعظم خریداران پیش از این تجربه خرید هیچ پهپادی را نداشته اند.

این میزان درآمد در این ایام بسیار به کار Lily Robotics خواهد آمد. آنها توزیع پهپاد های خود را از ماه فوریه تا تابستان به تعویق انداخته اند تا بهبودهایی در نرم افزار و سخت افزار آن ایجاد نمایند، گرچه مدیران نمی توانند تا زمان عرضه محصولشان به آن ۳۴ میلیون دلار دست بزنند.

البته هنوز نمی توان در مورد میزان موفقیت و استقبال عموم نسبت به پهپادهای مجهز به دوربین های با کیفیت، با قاطعیت اظهار نظر کرد. شاید قدم اول در این راه خوش قولی سازنده و کم و عیب و نقص بودن محصولشان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    جالب میشه اگر شرکت های تولید کننده موبایل هوشمند و دوربین هم وارد این بازار بشن. مثلا تصور کنید پهباد اپل ساخته بشه... با توجه به برند پر طرفداری که داره، احتمالا پر فروش ترین و موفق ترین پهباد خواهد بود (حتی اگه ویژگی ها و قابلیت هاش کمتر از پهباد های دیگه باشه!! ;)

    • پارسا
      پارسا | ۲۳ دی ۱۳۹۴

      اپل هیچ وقت ویژگی ها و قابلیت هاش کمتر از برندهای دیگه نبوده و همیشه به دلیل نوآوری و شخصیتی که برای محصولاتش قائل هست مرجع تقلید شرکت های دیگه بوده. شرکت هایی مثل سامسونگ و... منتظرن ببینن اپل چی کار می کنه و عینا همون کار رو انجام بدن.
      و بد نیست بدونید اندروید یک کپی اصلاح شده از IOS هستش و اگر اپل نبود شما الان داشتی با موبایل دکمه ای کار می کردی.

    • پارسا
      پارسا | ۲۳ دی ۱۳۹۴

      اپل هیچ وقت ویژگی ها و قابلیت هاش کمتر از برندهای دیگه نبوده و همیشه به دلیل نوآوری و شخصیتی که برای محصولاتش قائل هست مرجع تقلید شرکت های دیگه بوده. شرکت هایی مثل سامسونگ و... منتظرن ببینن اپل چی کار می کنه و عینا همون کار رو انجام بدن.
      و بد نیست بدونید اندروید یک کپی اصلاح شده از سیستم عامل اپل هستش و اگر اپل نبود شما الان داشتی با موبایل دکمه ای کار می کردی.

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    خیلی پهباد جالب و قشنگیه،کاشکی اینجا بود و میخریدم

مطالب پیشنهادی