ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Asus Live رسماً‌ معرفی شد

ایسوس امروز از تلفن هوشمندی پرده برداشته که بعد از مدت ها در نام آن عبارت «ذن فون» دیده نمی شود. این محصول "ایسوس لایو" (Asus Live) اسم گذاری شده و با شماره مدل G500TG فعلاً ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

ایسوس امروز از تلفن هوشمندی پرده برداشته که بعد از مدت ها در نام آن عبارت «ذن فون» دیده نمی شود. این محصول "ایسوس لایو" (Asus Live) اسم گذاری شده و با شماره مدل G500TG فعلاً فقط در کشور برزیل عرضه خواهد شد، هر چند که گفته می شود به زودی شاهد ارائه ی آن به سایر بازارهای جهانی نیز خواهیم بود.

اسمارت فون یاد شده قدرت خودش را از یک چیپست چهار هسته ای MT6580 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز می گیرد. ایسوس این دیوایس را به نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز کرده و روی آن اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی را به اجرا درآورده، آنهم بدون توجه به اینکه مدت طولانی از عرضه اندروید ۶ مارشملو می گذرد.

موبایل مورد بحث از ۲ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد و برای آن باتری ۲۰۷۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده. در بخش پشتی دستگاه شاهد حضور یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم، در حالیکه در قسمت جلویی دوربینی ۲ مگاپیکسلی تعبیه گشته و از سایر مشخصه های مهم تر نیز می بایست به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 3G و دارا بودن دو درگاه سیم کارت اشاره کرد.

ایسوس لایو، بدنه ای پلاستیکی دارد و لبه های آن با رنگی متفاوت نسبت به دیگر اجزا متمایز شده اند. ضمناً‌ ابعاد دستگاه برابر با ۱۴۴.۵ در ۷۱ در ۸.۹ میلیمتر بوده و سنگینی اش هم معادل ۱۴۰ گرم است که در مجموع می توان نتیجه گرفت موبایل های ۵ اینچی جمع و جورتر و سبک تر مشابه دیگری نیز در بازار برای خرید وجود دارند.

شکل و شمایل اسمارت فون تازه وارد تایوانی ها تا حدی یادآور ذن فون مکس به حساب می آید و همانند همین تلفن هوشمند شاهد قرار گرفتن دکمه های کنترل صدا روی لبه ی دستگاه هستیم (در بیشتر تلفن های هوشمند تحت برند ذن فون ایسوس این دکمه های روی بخش پشتی بدنه قرار گرفته اند).

ایسوس لایو در برزیل قیمتی معادل ۱۲۰ دلار خواهد داشت و ظاهراً برای مشخص شدن تاریخ عرضه اش به سایر بازارهای جهانی می بایست قدری دیگر منتظر بمانیم.

Asus-Live (1)-w600

Asus-Live (2)-w600

Asus-Live (3)-w600

Asus-Live (4)-w600

Asus-Live (5)-w600

Asus-Live (7)-w600

Asus-Live-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • م
    م | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    ﺣﺘﻲ ﻣﺎﻣﺎﻧﺒﺰﺭﮔﻤﻢ ﭘﺴﻨﺪ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ... اﺧﻪ اﻳﻦ ﭼﻴﻪ?! ﻃﺮاﺣﻴﺶ ﻣﺎﻝ ﻳﻪ ﻗﺮﻥ ﭘﻴﺸﻪ... ﺣﺎﺷﻴﻪ ﻫﺎﺷﻮ ﻧﮕﺎ...

  • پوریا
    پوریا | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    لنوو لمون 3 و ردمی 3 که خیلی بهترن.

مطالب پیشنهادی