ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Redmi Note 3 Pro از شیائومی رسماً‌ معرفی شد

شیائومی امروز از یک تلفن هوشمند با عنوان Redmi Note 3 Pro پرده برداشته. اسمارت فونی که نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و قدرت خودش را از چیپست شش هسته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

شیائومی امروز از یک تلفن هوشمند با عنوان Redmi Note 3 Pro پرده برداشته. اسمارت فونی که نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و قدرت خودش را از چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۶۵۰ (با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز) و پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۵۱۰ می گیرد.

این دیوایس در دو مدل مشابه که یکی دارای ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و دیگری دارای ۳ و ۳۲ گیگابایت از همین نوع حافظه ها است عرضه خواهد شد.

در پشت اسمارت فون جدید برند چینی نیز شاهد حضور دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی، دارای فوکوس خودکار فازی و گشودگی دهانه لنز f/2.0 هستیم و بخش جلویی هم از دوربینی ۵ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد.

باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی این تلفن هوشمند ظرف یک ساعت از صفر به ۵۰ درصد می رسد و یک حسگر اثر انگشت نیز در پایین دوربین اصلی آن قرار گرفته تا امنیت دستگاه را بالاتر ببرد. ضمناً‌ شما با موبایلی دارای ضخامت ۸.۶۵ میلیمتر و سنگینی ۱۶۴ گرم سر و کار خواهید داشت.

Redmi Note 3 Pro در رنگ های طلایی، نقره ای، صورتی و خاکستری تیره در دسترس خواهد بود و از سایر مشخصه هایش می توان به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE، بلوتوث ۴.۰، VoLTE و USB OTG اشاره کرد.

مدل دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی با قیمت ۱۵۲ دلار آمریکا از ۱۷ ژانویه عرضه خواهد شد، اما در رابطه با زمان ارائه و هزینه خرید مدل دیگر هنوز حرفی مطرح نگشته.

بد نیست خاطر نشان کنیم تلفن همراه مورد اشاره در بالا به تکنولوژی ویژه مجهز شده که با تغییر لحظه ای میزان کنتراست بر حسب شرایط محیطی، خواندن متون روی نمایشگر را ساده تر می نماید.

The-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-is-introduced

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Negar Kazemnezhad
    Negar Kazemnezhad | ۱۱ تیر ۱۳۹۵

    من این گوشی و 1 هفته است خریدم از شما و خیلی خیلی تستش کردم... از شما. باید بگم اصلا انتظار همچین گوشی خارق العاده ایی و نداشتم. با اینکه اطرافیانم مدام میگفتن نباید این کارو کنی الان همه رو حیرت زده کرده و میشه گفت حالت رقابتی داره .
    این گوشی میشه گفت از برندهای معروفی مثل سامسونگ اپل اچ تی سی خصوصیات عالیشون رو گلچین کرده و یک دیوایس فوق العاده رو به نمایش گذاشته.
    سرعت تاچ این گوشی از آی او اس سریع تر هست . باید بگم حتما بعد از خریداری آپ دیت کنید و در سایت شیائومی ثبت نام کنید.
    بعد از آپدیت این گوشی خیلی خیلی بهتر میشه.
    منتهی من اشتباهی که کردم این بود شک داشتم و نسخه 16 رو خریداری کردم. Redmi Note 3 Pro که فرقش با Note3 معمولی اینه که این کارت حافظه میخوره. نسخه 32 بیتی پردازده اش اسنپ دراگونه !
    کیفیت دوربینش زیاد چنگی به دل نمیزنه یعنی عکس از فضای بزرگ خیابون و طبیعت زیاد اوکی نیست و دوربین سلفیش میشه گفت خیلی بهتره! هه.
    البته من با سامسونگ گلکسی داوس 2 مقایسه کردم .
    شارژش هم 2 روز برای من جواب داده که یه سره به اینترنت وصل بودم. 4G رو قورت میده و مقایسه با اپل آنتن دهی خوبی داره اگر ربط داشته باشه به گوشی!
    ژیروسکوپش خیلی خیلی قوی و دقیقه که اگه بذاریش توی واقعیت مجازی واقعا خارق العاده است.
    شفافیت تصویر هم با آیفون 6 مقایسه کردم که نتیجه اش خوب بود. ( اپل تکنولوژی رنگ سفید و داره ولی من هیچ گوشی دیگه ایی ندیدم که سفید و سفید نشون بده ) و در کل شفافیت و سرعت تاچ این گوشی عالیه .
    سنسور اثر انگشتش بسیار دقیق و روونه .
    شمل میتونید توی شایر دوم سیم کارت رم بذارید که من 32 گیگ گذاشتم و خیلی هم عالی کار میکنه.
    سیم کارت بذارید 4G کار نمیکنه توی سیم دوم ! فقط سیم اول
    فقط بر خلاف تصورم زیاد باریک نبود. ولی جنس بدنه اش خیلی خیلی خوب بود و حس خوبی بهم داد.

    رنگی که من خریدم گلدش بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی