ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استودیوی سازنده Titanfall در حال ساخت عنوانی جدید است

با وجود جو پیرامون Titanfall و یدک کشیدن لقب «پر افتخارترین بازی نمایشگاه E3»، انتظارات بسیار زیادی از این عنوان می رفت. اما مشکلاتی باعث شد تا بازی نتواند آن طور که شایسته بود ظاهر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

با وجود جو پیرامون Titanfall و یدک کشیدن لقب «پر افتخارترین بازی نمایشگاه E3»، انتظارات بسیار زیادی از این عنوان می رفت. اما مشکلاتی باعث شد تا بازی نتواند آن طور که شایسته بود ظاهر شود و تیم سازنده تصمیم گرفت تا ایده هایش را در قسمت دوم عملی کند. اکنون به نظر می رسد که در کنار ساخت تایتانفال 2، آنان روی پروژه دیگری نیز مشغول فعالیت هستند.

براساس لیست شغلی منتشر شده از سوی Respawn Entertainment، سازنده تایتانفال، این استودیو خواهان جذب یک طراح ارشد برای ساخت عنوانی اکشن/ماجراجویی سوم شخص است.

قسمت اول تایتانفال در سال 2014 عرضه شد. به علت قرار داد مایکروسافت با EA، ناشر بازی، شاهد عرضه این عنوان تنها برای پلتفرم های اکس باکس وان، اکس باکس 360 و ویندوز بودیم. در سال گذشته نیز، ساخت تایتان فال 2 تایید شد. شرکت ناشر بارها اعلام کرده قسمت دوم انحصاری نبوده و برای پلی استیشن 4 نیز عرضه می شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید استودیوی رسپاون توسط Jason West و Vince Zampella، دو فرد کلیدی در شکل گیری سری کال آف دیوتی، تاسیس شده است. آنان پس از درگیری با اکتیوژن، تصمیم گرفتند تا این شرکت را ترک نموده و تیم خود را تشکیل دهند.

EA نیز فرصت را غنیمت شمرد و هزینه ساخت بازی های آنان را برعهده گرفت. آخرین پروژه های جیسون وست در اکتیویژن، کارگردانی دو عنوان ابتدایی کال اف دیوتی مدرن وارفر بود که با تحسین بسیاری از منتقدان نیز رو به رو شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی