ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارسال نامه ای دیگر از سوی سرمایه گذار یاهو: بیشتر از این پول شرکت را هدر ندهید

اخیرا مشاوران شرکت کانیون نامه ای را برای یاهو ارسال کرده اند و از آن خواسته اند که بیشتر از این سرمایه خود را هدر ندهد و فروش بخشی از کسب و کار اصلی این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

اخیرا مشاوران شرکت کانیون نامه ای را برای یاهو ارسال کرده اند و از آن خواسته اند که بیشتر از این سرمایه خود را هدر ندهد و فروش بخشی از کسب و کار اصلی این کمپانی، دارایی های آن و یا کل شرکت را در اولویت قرار دهند.

کانیون که دفتر اصلی اش در لس آنجلس قرار دارد و یکی از سهامداران یاهوست، در نامه خود اظهار داشته است که هیئت رئیسه و تیم مدیریتی این شرکت اینترنتی بالغ بر 3 میلیارد دلار را صرف خریدهایی کرده اند که با استناد به قیمت سهام آن، ارزش افزوده ای را برایش به دنبال نداشته اند.

در این نامه آمده است: ما باور داریم که هیئت مدیره یاهو باید آشکارا و به صورت عمومی اقدامی را برای حفظ دارایی های اصلی خود و وجوه نقدش انجام دهد. کانیون در اثبات گفته های خود به گزارشاتی استناد کرده که در رسانه های مختلف پیرامون خریدهای اخیر یاهو منتشر شده اند. گفتنی است که یاهو از هرگونه اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده است.

جدیدترین نامه کانیون بعد از آن ارسال می شود که یکی از سرمایه گذاران اصلی این کمپانی به نام Starboard Value LP هفته گذشته فشارهای خود بر یاهو را با هدف کنار گذاشتن ماریسا میر مدیرعامل وقت و تیم مدیریتی آن افزایش داد.

کانیون همچنین نامه هایی را در تاریخ های سوم و یازدهم دسامبر برای یاهو ارسال کرده است. گفتنی است که این شرکت تلاش دارد کسب و کار اصلی خود را بدون پرداخت هرگونه مالیات واگذار نماید و این فرایند نیز حداقل یک سال دیگر به طول خواهد انجامید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • narcis
    narcis | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    یاهو رو واقعاا این خانم به فنا داد.

    شاید یاهو بعد از گوگل قدرت گذشته رو نداشت ولی واقعا شرایط انقد براش بحرانی نبود. خیلی زمینه ها بود که یاهو توش پتانسیل رشد داشت ولی ماریسا میر داره به معنای واقعی همه چی رو غرق می کنه :(

مطالب پیشنهادی