ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم دو دوربین کامپکت به نام های X-E2S و X70 را معرفی کرد

فوجی فیلم امروز در کنار FinePix XP90 محصول دیگری را هم معرفی کرد تا طیف وسیع تری از مشتریان خود را راضی نگه دارد. این دوربین ساز ژاپنی چندی پیش  X-E2S و  X70 را رونمایی کرد؛ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

فوجی فیلم امروز در کنار FinePix XP90 محصول دیگری را هم معرفی کرد تا طیف وسیع تری از مشتریان خود را راضی نگه دارد. این دوربین ساز ژاپنی چندی پیش  X-E2S و  X70 را رونمایی کرد؛ دو دوربین کامپکت برای آنها که می خواهند عکاسی را به صورت حرفه ای تر دنبال نمایند.

در ابتدا بهتر است به ذکر مشخصات X-E2S بپردازیم. این محصول یک حسگر 16.3 مگاپیکسلی APS-C X-Trans CMOS II را در خود جای داده و در کنار آن از سیستم فوکوس خودکار 49 نقطه فوجی فیلم بهره می برد که به تازگی توسعه یافته و بیشینه برد ایزوی آن نیز برابر با 51200 اعلام گردیده است.

علاوه بر این، دارندگان  این گجت می توانند فیلم برداری 1080p با نرخ های 24، 25، 30، 50 و 60 فریم بر ثانیه را نیز با آن تجربه نمایند اما لازم است اضافه نماییم که در این دستگاه پشتیبانی از فرمت 4K وجود ندارد.

همانطور که در تصویر شاخص مشاهده نمودید، بخش هایی از بدنه جانشین X-E2 از فلز کرومی ساخته شده با این همه، یک مدل تماما مشکی از آن نیز ارائه می گردد.

اما مدل X70؛ این محصول نیز از همان حسگر، حساسیت ایزو، و سیستم فوکوس خودکار مدل X-E2S بهره می برد و اصلی ترین تفاوتش فقدان مکانیزم فلش پاپ آپ و دکمه های کنترلی روی بدنه است.

با این همه، فوجی فیلم یک نمایشگر تاچ 3 اینچی را برای این محصول در نظر گرفته که قابلیت چرخش 180 درجه دارد و این نخستین باری است که شرکت مورد بحث چنین امکانی را به یکی از دوربین های سری اکس خود می افزاید.

گفتنی است که هر دوی این محصولات قرار است که از ماه آینده و با قیمت 700 دلار (تنها برای خود دوربین) به بازار عرضه گردند و در صورت تمایل می توانید باندل X-E2S را نیز در ازای 1000 دلار خریداری نمایید که در برگیرنده لنز لرزشگیر اپتیکال Fujinon XF 18-55mm با گشودگی دهانه لنز f/2.4-4 است.

x70_front+side_silver

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed
    saeed | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    این دو تا دوربین کجاش شبیه همند!؟
    x-e25 یک دوربین بدون آینه با قابلیت تعویض لنز هست و کامپکت نیست.
    x70 یک دوربین کامپکت با سنسور بزرگ و لنز ثابت غیر قابل تعویض 28 میلیمیتری هست!

مطالب پیشنهادی