ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش تلفن های هوشمند شیائومی در سال 2015 پایین تر از سطح توقع آن بوده است

در دسامبر گذشته، شیائومی اظهار داشت که میزان فروش اسمارت فون های خود در سال 2015 را اعلام نمی کند و همین مساله این گمان را در ذهن بسیاری به وجود آورد که حتما اوضاع ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

در دسامبر گذشته، شیائومی اظهار داشت که میزان فروش اسمارت فون های خود در سال 2015 را اعلام نمی کند و همین مساله این گمان را در ذهن بسیاری به وجود آورد که حتما اوضاع برای آن خوب نبوده و شیائومی نتوانسته 80 الی 100 میلیون دستگاه موبایل مد نظر خود را به فروش برساند.

امروز این شرکت نشان داد که تردیدهای مطرح شده در این باره درست بوده اند. براساس مطلبی که توسط لین بین، مدیرعامل این شرکت در سایت Weibo منتشر شده است، کمپانی مورد بحث در سال گذشته میلادی 70 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته است.

این رقم البته رشدی 16 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد اما با در نظر داشتن شیب صعودی افزایش فروش اسمارت فون های آن در سال 2014 (یعنی افزایش 226 درصدی) می توان گفت که افتی قابل توجه محسوب می شود.

xiaomismartphone

گفتنی است که این غول تکنولوژی چینی پیشتر در نظر داشت برای سال 2015 میلادی، صد میلیون دستگاه موبایل را وارد بازار کند که بعدها با در نظر داشتن شرایط آن را به رقم 80 میلیون تقلیل داد.

جالب است بدانید که رشد سریع فروش محصولات، از جمله نقاط قوت این شرکت در بازار اسمارت فون و مایه مباهات آن در طرح های بازاریابی اش بوده اما حالا روشن است که با کوچک شدن ادامه دار بازار داخلی چین و رشد اندک بازار کشورهای دیگر، لازم است که چشم بادامی های چینی، استراتژی های دیگری را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرند.

احتمالا دیگر کسب و کارهای این شرکت که شامل تجارت الکترونیک و خدمات اینترنتی می شوند باید همچون موبایل های آن در بازار غوغا کنند، تا شرایط کنونی تغییر یابد و شیائومی بار دیگر روزهای خوش گذشته را تجربه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m javad
    m javad | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    ولی فک کنم امسال بتونه به هدفش برسه
    .
    .
    .
    .
    کسی می دونه می 5 دقیقا کی معرفی می شه

    • مهدی
      مهدی | ۲۵ دی ۱۳۹۴

      تو ماه بهمن و ۵٠درصد یکم بهمن ماه

مطالب پیشنهادی