ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه بتا Metal Gear Online چند ساعت پس از انتشار روی پی سی از دسترس خارج شد

در متال گیر سالید 5: فانتوم پین شاهد احیای دوباره متال گیر آنلاین بودیم؛ عنوانی چند نفره که دارندگان بازی اصلی قابلیت تجربه اش را به صورت رایگان داشتند. در ابتدا قرار بود تا عنوان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۲۰

در متال گیر سالید 5: فانتوم پین شاهد احیای دوباره متال گیر آنلاین بودیم؛ عنوانی چند نفره که دارندگان بازی اصلی قابلیت تجربه اش را به صورت رایگان داشتند.

در ابتدا قرار بود تا عنوان یاد شده همزمان با انتشار آخرین قسمت متال گیر سالید در دسترس قرار بگیرد اما با یک ماه تاخیر برای کنسول ها عرضه شد. با این وجود، نسخه پی سی با تعویق های مختلفی که مواجه گشت دست بازیکنان این پلتفرم را خالی گذاشت.

چند روز پیش کونامی، ناشر بازی، در طی بیانیه ای رسما انتشار نسخه بتا متال گیر آنلاین را برای رایانه های شخصی تایید نمود و دارندگان پلتفرم مورد بحث می توانستند از طریق سرویس استیم آن را دریافت کنند. اما خوشحالی پی سی بازها چند ساعت بیشتر به طول نینجامید و نسخه بتا از دسترس خارج شد.

بنا بر ادعای شرکت نام برده، علت اصلی این امر وجود مشکلاتی بود که اجازه سوء استفاده به کاربران را می داد. هنوز جزییات دقیقی ارائه نشده ولی طبق گفته وب سایت کوتاکو، این مشکلات باعث می شد تا گیمرها پول رایگان در بازی دریافت کنند.

تاکنون کونامی، ناشر بازی، تاریخی برای در دسترس قرار گرفتن دوباره بتا مشخص نکرده ولی نسخه کامل متالگیر آنلاین برای عرضه در همین ماه برنامه ریزی شده بود. باید دید این مشکلات باز هم انتشار بازی را برای پلتفرم پی سی به تاخیر می اندازد یا خیر.

برای اطلاعات بیشتر، بهتر است بدانید که در گذشته نیز شاهد انتشار عنوانی چند نفره، با همین نام متال گیر آنلاین، برای برخی بازی های سری متال گیر سالید بودیم که در این بین می توان به متال گیر سالید 4 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی