ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسمارت فون P9 هوآوی در بنچمارک Geekbench امتیاز بالای 7300 دریافت نمود

دیروز وبسایت چینی CNMO طرح اولیه ای از یک تلفن هوشمند منتشر کرده بود و آن را به پرچمدار آینده هوآوی یعنی P9 منتسب می دانست. این تصویر مهر تائیدی بر شایعات موجود درباره حضور ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

دیروز وبسایت چینی CNMO طرح اولیه ای از یک تلفن هوشمند منتشر کرده بود و آن را به پرچمدار آینده هوآوی یعنی P9 منتسب می دانست. این تصویر مهر تائیدی بر شایعات موجود درباره حضور دوربین دوگانه در این دستگاه نیز به شمار می رفت و همچنین نشان می داد اسمارت فون آتی شرکت چینی مورد بحث دکمه فیزکی هوم دارد و این امر موجب گشته تا زبان طراحی آن با روند همیشگی محصولات این کمپانی تفاوت داشته باشد.

اگر باقی شایعات نیز صحت داشته باشند، این دیوایس با صفحه نمایش 5.2 اینچی و چیپست کایرین 950 همراه خواهد بود و پیش بینی می شود از 4 گیگابات رم بهره برده و به اندروید ۶ تجهیز شده باشد. همچنین احتمال داده می شود موبایل P9 هوآوی با حسگر تشخیص اثر انگشت راهی بازار گردد.

در همین راستا بد نیست بدانید که امروز اطلاعاتی در رابطه با بنچمارک یک اسمارت فون نامشخص از کمپانی هوآوی در پایگاه داده Geekbench منتشر گشته و بر اساس آن، این محصول بی نام و نشان چیپست کایرین 950، چهار گیگابایت رم و اندروید 6.0 دارد. از این رو گمانه زنی می گردد که این داده ها به پرچمدار آتی هوآوی مربوط باشند.

نتیجه تست عملکرد چند هسته ای محصول یاد شده، 7313 ذکر شده و با این رقم در رتبه بالاتر از دیوایس ناشناخته دیگری که به چیپست ده هسته ای Helio X20 مدیا تک مجهز است، قرار دارد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا این شایعات و گمانه زنی ها صحت دارند یا خیر و آیا پرچمدار آتی هوآوی می تواند رقیب قدرتمندی برای اسمارت فون های موجود در بازار به شمار برود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • کامران
    کامران | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    در مقابل سونی زد6 هیچی حساب خواهد شد

    • مهدی
      مهدی | ۲۶ دی ۱۳۹۴

      صبر کنید گوشی تولید شه بعد اظهار نظر کنید
      اینقدر پیش داوری واقعا لازمه؟؟؟؟
      هواوی بهترین برند نیست ولی برند بدی هم نیست
      به نظر من یه کم دیدمون رو عوض کنیم بهتره

    • دانیال
      دانیال | ۲۷ دی ۱۳۹۴

      داداش اخه سونی هم شد گوشی اخه از زد وان تا زد 5 چ تغیری کرده؟
      خدایی بگو پنج نسل متفاوت از سری زد اومدن و رفتن ولی هنوز نتونسته مشکل داغ شدنش و حل کنه میاید اینجا از روی تعصب ب یه برند بر علیه برند دیگه نظر میدین یکم واقع بینانه باشین من خودم طرف دار هیچ برندی نیستم گوشی های همه برند ها رو هم استفاده کردم و از نظر من سامسون و هواوی گوشی های متفاوتی نسبت به برند های دیگه تولید میکنن
      با تشکر از دیجیاتو

مطالب پیشنهادی