ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسپنسر: قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه کنسول، تا تابستان اضافه نخواهد شد

وقتی در مورد آپدیت های متوالی و اضافه شدن ویژگی های جدید به کنسول صحبت می کنیم، مایکروسافت و تیم اکس باکس همیشه یک قدم جلوتر بوده اند و با افزودن قابلیت های متعددی، اکس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

وقتی در مورد آپدیت های متوالی و اضافه شدن ویژگی های جدید به کنسول صحبت می کنیم، مایکروسافت و تیم اکس باکس همیشه یک قدم جلوتر بوده اند و با افزودن قابلیت های متعددی، اکس باکس وان را همیشه به روز نگه داشته اند.

پس از آپدیت ماه نوامبر تحت عنوان New Xbox One Experience، کنسول مایکروسافت آپدیت بزرگ دیگری منتشر نکرد و قرار است از ابتدای سال 2016 میلادی، دوباره به روز رسانی ها ادامه یابند. یکی از ویژگی های دوست داشتنی کنسول اکس باکس 360 که حالا در اکس باکس وان غایب است، پخش موسیقی در پس زمینه است.

این قابلیت که از همان ابتدای عرضه کنسول اکس باکس وان در نوامبر 2013 مورد تقاضای تعداد کثیری از کاربران بود، در لیست کاری سال 2016 تیم اکس باکس قرار گرفته است. اسپنسر پیش از این گفته بود اگر چه پخش موسیقی در پس زمینه بسیار پر تقاضا بوده اما فعلا در اولویت نیست.

علت آن هم مشخص است. آوردن ویندوز 10 به کنسول، فرآیند دشواری بود که این تیم بالاخره آن را امکان پذیر کرد و حالا مدتی زمان لازم است تا ویژگی های پر طرفدار، اندک اندک به رابط کاربری کنسول نسل هشتمی ردموندی ها اضافه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی