ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در ماه مارس انتظار معرفی نسل دوم اپل واچ را نداشته باشید

در دسامبر سال ۲۰۱۵ خبری مطرح شد که در آن گفته شده بود اپل تصمیم دارد نمونه دوم از ساعت هوشمند خود را در ماه مارس به شکل رسمی معرفی کند. این در حالیست که صرفا دو ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در دسامبر سال ۲۰۱۵ خبری مطرح شد که در آن گفته شده بود اپل تصمیم دارد نمونه دوم از ساعت هوشمند خود را در ماه مارس به شکل رسمی معرفی کند. این در حالیست که صرفا دو روز پیش خبر دادیم که اپل نمونه اولیه نسل دوم از محصول یاد شده را در انتهای همین ماه به شکل آزمایشی تولید خواهد کرد.

حال وب سایت معتبر «TechCrunch» اطلاعات تازه ای در همین خصوص منتشر کرده و بیان نموده که نسل دوم اپل واچ قرار نیست در ابتدای سال جاری میلادی و در رویداد ماه مارس رونمایی شود.

این در حالیست که مطابق هر سال، اپل در ماه مارس یک رویداد برگزار خواهد کرد اما بسیار بعید به نظر می رسد در آن رویداد، از اپل واچ بعدی پرده بردارد. تک‌کرانچ باور دارد که رویداد ماه مارس اپل بیشتر به معرفی آیفون ۴ اینچی این شرکت مرتبط خواهد بود و البته در این میان باید با نسخه های بروز رسانی شده کامپیوترهای مک هم مواجه شویم.

نویسنده TechCrunch، آقای «Matthew Panzarino» در همین رابطه می نویسد: «بر اساس اخبار مختلفی که از منابع متفاوت شنیده ام، این باور برایم به وجود آمده که در ماه مارس شاهد رونمایی از اپل واچ ۲ نخواهیم بود.»

به طور کلی وب سایت مورد اشاره خبر می دهد که تولیدکنندگان لوازم جانبی، بیان می کنند اپل هنوز هیچ اشاره ای به آنها در خصوص نسل دوم این ساعت نکرده است. این در حالیست که به توسعه دهندگان نرم افزاری نیز هیچ آگاهی در این زمینه داده نشده. [اگر به خاطر داشته باشید پس از معرفی نسل اول این محصول و مدت ها قبل از اینکه اپل واچ به بازار راه پیدا کند، اپل برخی توسعه دهندگان برگزیده را به مقر اصلی خود در کوپرتینو راه داد تا اپلیکیشن های خود را برای این ساعت هوشمند آماده کنند.]

شرکت ساکن کوپرتینو،‌ اپل واچ را در نهم سپتامبر سال ۲۰۱۴ معرفی کرد و سپس در آوریل ۲۰۱۵، آن را به فروش رساند. این دستگاه، یک محصول کاملا نو برای اپل به شمار می رود و بر همین اساس نمی توان گمانه زنی کرد که آیا شرکت مذکور می خواهد چرخه یک ساله را برای ساعت هوشمند خود رعایت کند یا در نهایت به سراغ بروز رسانی های طولانی مدت تر برود.

در هر حال نباید فراموش کرد که در مورد یک «ساعت» صحبت می کنیم؛ محصولی که کاربران عادت ندارند هر سال یک نمونه تازه از آن را خریداری کنند. بر همین اساس است که وب سایت تک‌کرانچ نیز اکنون گمانه زنی می کند که اپل واچ، مشمول چرخه بروز رسانی ۱۸ ماهه خواهد بود و همزمان با آیفون ۷ در سپتامبر ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی