ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

موسس آکیلس وی آر: پلی استیشن وی آر به اندازه آکیلس ریفت قوی نیست

پالمر لاکی، موسس شرکت آکیلس وی آر که این روزها، دوران پر هیجان و پر فشاری را تجربه می کند، در مورد هدست سونی، پلی استیشن وی آر نظرات جالبی دارد و گویا از نگاه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

پالمر لاکی، موسس شرکت آکیلس وی آر که این روزها، دوران پر هیجان و پر فشاری را تجربه می کند، در مورد هدست سونی، پلی استیشن وی آر نظرات جالبی دارد و گویا از نگاه وی، این دستگاه رقیبی برای آکیلس ریفت، محصول تولیدی شرکت خودش نیست.

وی معتقد است که پلی استیشن وی آر از لحاظ سخت افزاری به اندازه آکیلس ریفت قدرتمند نیست و دو دستگاه، برای دو بازار کاملا مجزا در نظر گرفته شده اند. وی صراحتا می گوید: «جای دارد بگویم که هدست آن ها، به اندازه دستگاه ما قدرتمند نیست. با این حال، من فکر می کنم که هنوز هم هدست خوبی است. پلی استیشن 4 هم حتی به اندازه پی سی پیشنهادی ما قوی نیست.»

لاکی می گوید این دو هدست، اشخاص متفاوتی را به سوی خود جلب می کنند و قرار نیست مشتریان آکیلس ریفت، جلب پلی استیشن وی آر شوند و یا بالعکس.

او اینچنین می گوید: «فکر می کنم، تعداد کسانی که پلی استیشن 4 دارند، از سوی دیگر پی سی مخصوص گیمینگ ندارند و بخواهند 1500 دلار برای ریفت خرج کنند بسیار کم است. بازار ریفت کاملا مجزا است. آن ها واقعیت مجازی را برای گروهی از مردم می آورند که من فکر نمی کنم هیچ وقت آن ها بازار هدف ما بوده باشند.»

آکیلس ریفت با قیمت 600 دلار، طی ماه های آتی عرضه می شود و گویا تعداد اندک محصولات تولید شده، این دستگاه را در ماه های ابتدایی در بازار جهانی کمیاب و حتی نایاب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • تایسون
    تایسون | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    منم از پشت همین تریبون خدمت ایشون عارضم که برای تبلیغ و گنده کردن محصولش راهی بهتر از تخریب پلی استیشن VR پیدا کنه... تو اگه از محصول خودت مطمئنی نیاز نیست دم به دیقه راجبه پلی VR خزعبل بگی..

    • mehrdad
      mehrdad | ۲۶ دی ۱۳۹۴

      اورین

مطالب پیشنهادی