ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا Priv بلک بری نخستین موبایل اندرویدی مخصوص کسب و کار است؟

موبایل Priv بلک بری مخصوص سازمان ها و استفاده های کاری عرضه گشته است. نخستین اسمارت فون اندرویدی شرکت یاد شده، طراحی کشوئی دارد و به یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY برای تایپ پیغام و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

موبایل Priv بلک بری مخصوص سازمان ها و استفاده های کاری عرضه گشته است. نخستین اسمارت فون اندرویدی شرکت یاد شده، طراحی کشوئی دارد و به یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY برای تایپ پیغام و ایمیل مجهز شده است.

این دستگاه همچنین اپلیکیشنی به نام DTEK دارد که به کاربر کمک می کند تا به طور کامل از امنیت دیوایس خود مطمئن گشته و بداند کدام یک از نرم افزارها به دوربین، میکروفون، اطلاعات موقعیت مکانی و ... دسترسی دارند و در صورت نیاز آنها را حذف یا غیر فعال نماید.

کمپانی کانادایی موردبحث 6 دلیل آورده و به واسطه آنها اعلام نموده که چرا Priv یکی از بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی در زمینه کسب و کار به شمار می رود. این دلایل شامل صفحه کلید فیزیکی، باتری 3410 میلی آمپر ساعتی با عمر 22.5 ساعته، امنیت بسیار بالای موبایل، امکان استفاده از امکانات بلک بری بر روی اندروید همانند Hub، تقویم بلک بری، مسنجر بلک بری و رمزگذاری پیام ها به صورت پیش فرض می شوند؛ فرم نهایی محصول و روشی که آپدیت های امنیتی Priv اپراتورها را دور می زنند و هر ماه مستقیما به موبایل ارسال می شوند همه و همه از جمله موارد برشمرده شده توسط مدیرعامل این شرکت هستند.

با اینکه Priv جدیدترین موبایل اندرویدی مخصوص کسب و کار و تجارت به شمار می رود اما نخستین اسمارت فون این عرصه نیست و پیش از آن هم موبایل دروید پرو موتورولا در اواخر سال 2010 میلادی به همین منظور طراحی و عرضه گشت.

موبایل یاد شده از موتورولا یک صفحه کلید کامل در بخش جلویی داشت که بی شباهت به دیوایس های بلک بری در آن زمان نبود. موتورولا در آن زمان در آگهی تبلیغاتی تلویزیون برای دروید پرو اعلام می کرد که این محصول نه تنها در ارسال و دریافت ایمیل بسیار تواناست، بلکه یک گیگابایت رم دارد و از نظر امنیتی کاملا قابل اطمینان بوده و از این نظر برای استفاده های تجاری، سازمان ها و کسب و کارها بسیار مناسب خواهد بود.

در این آگهی حتی گفته می شد وای فای این دستگاه در بیش از 200 کشور قابل استفاده است و مرورگر وب آن نیز به ادوبی فلش مجهز گشته. بد نیست بدانید در آن زمان «اندروید مارکت» بیش از یکصد هزار اپلیکیشن در خود داشت و موتورولا از آن تحت عنوان محصولی یاد می کرد که برای کار ساخته شده و ارزش خانه بردن را دارد.

بد نیست بدانید DROID PRO موتورولا، صفحه نمایش 3.1 اینچی با رزولوشن 320×480 پیکسلی و 512 مگابایت رم داشته که در زمان خود چندان بد به نظر نمی رسیده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed
    Saeed | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    این همه مدت از عرضه اون میگذره خواهشا یه بررسی ازش بکنید

مطالب پیشنهادی