ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از پایشگر سلامتی سامسونگ مجهز به پردازنده زیستی فاش شد

چند ماه پیش شایعه ای در فضای مجازی انتشار یافت که در آن گفته می شد سامسونگ در حال توسعه یک پایشگر سلامتی با شماره مدل SM-R150 است؛ محصولی که البته درون کمپانی سامسونگ با اسم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

چند ماه پیش شایعه ای در فضای مجازی انتشار یافت که در آن گفته می شد سامسونگ در حال توسعه یک پایشگر سلامتی با شماره مدل SM-R150 است؛ محصولی که البته درون کمپانی سامسونگ با اسم رمز «Triathlon» شناخته می شد.

ساعتی پیش اما وب سایت «Tizen Cafe» تصاویری از این محصول را به انتشار رسانده و ادعا می کند دستگاهی که در تصویر دیده می شود، همان SM-R150 است که به نمایشگر دایره ای تجهیز شده و به نظر می رسد از یک حاشیه چرخنده نیز بهره مند است و البته به طور کلی، ساعت هوشمند گیر اس ۲ را یادآور می شود. البته طراحی کلی دستگاه نیز یادآور نمونه ورزشی از گیر اس ۲ است.

اما بیراه نیست اگر متصور باشیم که این محصول، همان دستگاهیست که به پردازنده زیستی شرکت سامسونگ مجهز شده؛ پایشگر سلامتی که نمونه اولیه آن در نمایشگاه CES با نام S-Patch مشاهده کردیم.

به نظر می رسد SM-R150 با یک ضربان سنج بسیار دقیق قلب نیز عرضه خواهد شد که ظاهری دایره ای داشته و روی سینه کاربر چسبانده می شود. وب سایت یاد شده تصویری از این سنسور را نیز منتشر کرده.

این محصول اگرچه ظاهری مشابه با Gear S2 دارد اما به نظر می رسد که سامسونگ قابلیت های سلامت سنج بسیار بیشتری را برایش در نظر گرفته و محصول مورد بحث می تواند نوع ورزش، میزان چربی بدن و میزان آبی که می نوشید را برآورد کند.

به احتمال بسیار زیاد این گجت قیمتی ارزان تر از Gear S2 خواهد داشت و اگر سامسونگ بتواند قیمتی پایین تر از Fitbit Pulse و Garmin Forerunner 225 برایش تعیین کند، آن را به محصولی بسیار جذاب برای ورزشکاران بدل خواهد ساخت.

Samsung-SM-R150-01-w600

Samsung-SM-R150-02-w600

Samsung-SM-R150-w600

Samsung-SM-R150-03-w600

Samsung-SM-R150-04-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی