ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش بازی Elite: Dangerous به 1.4 میلیون واحد رسید

بازی Elite: Dangerous برای نخستین بار اوایل سال 2014 و به صورت Early Access روی پلتفرم استیم شروع به کار کرد. با نزدیک شدن به اواخر سال 2014، بازی مورد بحث بالاخره به صورت تمام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

بازی Elite: Dangerous برای نخستین بار اوایل سال 2014 و به صورت Early Access روی پلتفرم استیم شروع به کار کرد. با نزدیک شدن به اواخر سال 2014، بازی مورد بحث بالاخره به صورت تمام و کمال روی استیم قرار گرفت و مدتی بعد، روی پلتفرم نسل هشتمی اکس باکس وان نیز عرضه شد.

در همین راستا، به نظر می رسد که که بازی Elite: Dangerous توانسته گیمرها را شیفته خود کند، چرا که بنابر اعلام رسمی استودیوی Frontier، سازنده بازی، مجموع فروش Elite در کمتر از یک سال، از مرز 1.4 میلیون واحد عبور کرده است؛ این آمار فروش از زمان عرضه رسمی تا دسامبر سال گذشته میلادی به دست آمده است.

استودیوی Frontier ضمن اشاره به این که عدد 1.4 میلیون واحد با محسابه واحدهای فروخته شده از بازی به دست آمده، اعلام کرد که هر گیمر، به صورت میانگین، مدت زمانی برابر با 60 ساعت به Elite: Dangerous اختصاص داده است و این رقم دائما در حال افزایش است.

بازی Elite: Dangerous ابتدا در قالب پروژه ای روی وب سایت کیک استارتر آغاز به کار کرد و بعد از جمع آوری سرمایه کافی، به صورت Early Access یا دسترسی زودهنگام در استیم قرار گرفت. محیط Elite به صورت تمام و کمال براساس کهکشان راه شیری ساخته شده است و به گیمرها اجازه می دهد که به کشف سیارات و رقابت با سایر بازیکنان بپردازند.

Elite: Dangerous در حال حاضر روی پلتفرم های اکس باکس وان، پی سی و مک در دسترس است. بنابر اعلام سازندگان، نسخه پلی استیشن 4 بازی نیز هم اکنون در دست توسعه قرار دارد و در تاریخی نامعلوم از سال 2016 عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرفاتح
    امیرفاتح | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    خیلی ایده جدیدو جذابی برای بازی هست
    کاش چند تا عکس از محیط بازی می ذاشتید و توشیح بیشتری در باره داستان و نحوه بازی هم ارائه می کردید.

مطالب پیشنهادی