ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویچر 3 در میان نامزدهای مراسم اهدای جوایز «انجمن نویسندگان آمریکا» قرار گرفت

انجمن نویسندگان آمریکا قرار است که امسال طبق معمول مراسمی برای اهدای جوایز به بهترین نویسندگان و کتاب های این کشور برگزار کند. سازمان مورد بحث به تازگی لیست نامزدهای این مراسم را اعلام نموده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

انجمن نویسندگان آمریکا قرار است که امسال طبق معمول مراسمی برای اهدای جوایز به بهترین نویسندگان و کتاب های این کشور برگزار کند. سازمان مورد بحث به تازگی لیست نامزدهای این مراسم را اعلام نموده و نکته جالب توجه اینجاست که دسته بندی جدیدی برای بازی های ویدیویی به آن اضافه شده است.

اساسینز کرید: سندیکا، پیلارز آو اترنیتی، رایز آو توم ریدر و البته ویچر 3، نامزدهای اصلی دریافت جایزه بهترین داستان برای بازی های ویدیویی اند و در روز 13 فوریه (24 بهمن)، همزمان با برگزاری مراسم، برندگان نیز مشخص خواهند شد.

اما در میان تمام نامزدان، استودیوی لهستانی CD Projekt RED شانس بیش تری نسبت به رقبای خود مانند یوبی سافت یا استودیوی آبسیدیان دارد. داستان سری بازی ویچر با الهام از مجموعه کتاب های فانتزی آندره ساپکوسکی با همین نام ساخته شده است و به نظر می رسد که به راحتی جایزه مورد بحث را دریافت کند.

بسیاری از گیمرها ممکن است نسبت به عدم حضور بازی های مورد علاقه خود در لیست انجمن نویسندگان آمریکا واکنش نشان دهند. اما حقیقت امر اینجاست که تنها اعضای این سازمان می توانند به عنوان نامزد دسته بندی های مختلف مراسم مورد بحث انتخاب شوند و بسیاری از توسعه دهندگان و ناشران صنعت بازی های ویدیویی، علاقه ای به ارتباط با آن ها ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    چرا این بازی ها رو به فارسی نوشتید؟ رایز او تومب ریدر؟؟

مطالب پیشنهادی