ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسکوئر انیکس تغییر عقیده داد؛ هیتمن به صورت اپیزودیک منتشر می شود

پس از معرفی جدیدترین عنوان سری هیتمن، یکی از بحث برانگیزترین ویژگی های پیرامون آن نحوه انتشارش بود. اسکوئر انیکس، ناشر عنوان مورد بحث، می خواست نسخه ای از بازی را که شامل محتوای پایه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

پس از معرفی جدیدترین عنوان سری هیتمن، یکی از بحث برانگیزترین ویژگی های پیرامون آن نحوه انتشارش بود. اسکوئر انیکس، ناشر عنوان مورد بحث، می خواست نسخه ای از بازی را که شامل محتوای پایه ای آن بوده، عرضه کرده و به مرور زمان کاملش کند.

اما با کنسل شدن پیش خرید نسخه پلی استیشن 4 اوضاع کمی متفاوت شد. در آن زمان اطلاعات دقیقی در دسترس قرار نگرفت و تنها عنوان گردید که شاهد تغییراتی بنیادی خواهیم بود. اکنون اسکوئر انیکس علت اصلی این امر را تغییر در نحوه انتشار بازی بیان کرد.

به گفته این شرکت، بازی این بار به صورت اپیزودیک منتشر شده و در هر قسمت شاهد حضور هیتمن در یک منطقه خواهیم بود. اپیزود اول بازی، مامور 47 را به پاریس برده و بازیکنان می توانند 11 مارس (22 بهمن) با قیمت 15 دلار آن را تهیه کنند.

با فاصله ای چند ماهه نیز اپیزودهای بعدی در دسترس قرار می گیرند. به گونه ای که اپیزود دوم در ماه آوریل (فروردین - اردیبهشت) و اپیزود سوم در می (اردیبهشت - خرداد) منتشر خواهند شد. این دو اپیزود داستان بازی را به ترتیب در مناطق ایتالیا و مراکش عنوان می کنند. سه قسمت پایانی نیز در تایلند، آمریکا و ژاپن اتفاق خواهند افتاد.

قیمت اپیزودهای نام برده 10 دلار است؛ اما می توانید با پرداخت 60 دلار تمام بازی را خریداری کرده و هنگام انتشار هر قسمت، آنان را دریافت کنید. هر ماه نیز شاهد آپدیت و محتوای رایگانی برای بازی خواهیم بود.

به اعتقاد IO Interactive، سازنده بازی، علت اصلی این تصمیم وجود زمان بیشتر برای فعالیت روی عنوان مورد بحث و افزایش کیفیتش است. به عبارت دیگر، با انتشار هر اپیزود، آنان می توانند بازخوردها را دریافت کرده و برای قسمت های بعدی نقاط ضعف بازی را بپوشانند.

البته استودیو سازنده خاطر نشان کرد که اپیزودیک منتشر کردن هیچ لطمه ای به بازی نزده و هر قسمت حسی همانند یک عنوان کامل را به بازیکن منتقل می کند.

اگر از طرفداران نسخه فیزیکی نیز هستید باید تا پایان سال جاری صبور باشید، زیرا نسخه فیزیکی آخرین ماجراجویی مامور 47 در اواخر سال 2016 و پس از انتشار تمامی اپیزودها عرضه می شود.

ششمین عنوان از سری هیتمن قرار بود در سال گذشته منتشر شود اما سازندگان برای بهتر شدن آن تصمیم گرفتند تا انتشارش را به تعویق بیاندازند. علاوه بر این، بازی از محتوای انحصاری برای پلی استیشن 4 نیز بهره برده و دارندگان نسخه این پلتفرم، ماموریت های جدیدی را تجربه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی