ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن “مایکروسافت سلفی” با لوگو و قابلیت هایی جدید برای iOS به روز شد

اگر به خاطر به داشته باشید، مایکروسافت در ماه های پایانی سال 2015 اپلیکیشنی تحت عنوان Microsoft Selfie را برای کاربران iOS در اپ استور منتشر کرد. این اپ در واقع همان اپلیکیشن لومیا سلفی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۰

اگر به خاطر به داشته باشید، مایکروسافت در ماه های پایانی سال 2015 اپلیکیشنی تحت عنوان Microsoft Selfie را برای کاربران iOS در اپ استور منتشر کرد. این اپ در واقع همان اپلیکیشن لومیا سلفی است که حالا برای کاربران سیستم عامل iOS طراحی شده.

اپلیکیشن مورد بحث رایگان است، و پس از اینکه اطلاعاتی همچون جنسیت، سن، رنگ پوست کاربر و شرایط نور محیط اطراف را دریافت کرد، با اتکا به الگوریتم هایی مشخص می تواند سلفی های شما را از لحاظ کیفی ارتقا دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مایکروسافت به تازگی این اپلیکیشن را به نسخه 2.0 ارتقا داده و در این بروزرسانی، آن را به لوگو و رابط کاربری جدیدی مزین نموده است. سیستم اشتراک گذاری هم در نسخه دو مایکروسافت سلفی ارتقا یافته و حالا می توانید سلفی های بهینه شده تان را به دوستان و آشنایان خود بفرستید.

رفع باگ هم جز برنامه های مایکروسافت در ارائه این بروزرسانی بوده، بنابراین مشکل کرش کردن اپلیکیشن وقتی که دستگاه در حالت Airplane Mode قرار داشت را هم به طور کامل مرتفع نموده است.

اگر دوست دارید که بهترین و باکیفیت ترین سلفی ها را از خودتان بگیرید، می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه کرده و اپلیکیشن رایگان مایکروسافت سلفی را امتحان کنید. اپلیکیشن یادشده فعلا در انحصار کاربران آیفون و آیپد است و حداقل تا الان به نظر نمی رسد که مایکروسافت قصد ارائه آن را برای پلتفرم اندروید داشته باشد.

Microsoft Selfie

Microsoft Selfie

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 55.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahyar.soleymani40
    mahyar.soleymani40 | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    B612 مال کمپانی لاین هم برای ادیت سلفی خیلی اپ خوبیه من که اندروید دارم از B612 استفاده میکنم و راضیم، ایشالا این مایکروسافت سلفی برای اندروید هم ارائه شه ببینیم چیه

  • N.GH
    N.GH | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    اپل و آي او اس فرق العاده اس
    همه سيستم عاملا اعم از اندوريد و ويندوز برنامه ها شونو واس اين پلتفورم توليد ميكنن و واسش سر ميشكونن

مطالب پیشنهادی